Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
You know me, if not, read this ^^ Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
You know me, if not, read this ^^ Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
You know me, if not, read this ^^ Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
You know me, if not, read this ^^ Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
You know me, if not, read this ^^ Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
You know me, if not, read this ^^ Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
You know me, if not, read this ^^ Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
You know me, if not, read this ^^ Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
You know me, if not, read this ^^ Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
You know me, if not, read this ^^ Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
You know me, if not, read this ^^ Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
You know me, if not, read this ^^ Ichari30You know me, if not, read this ^^ I4o6th

 

 You know me, if not, read this ^^

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

You know me, if not, read this ^^ Empty
BerichtOnderwerp: You know me, if not, read this ^^   You know me, if not, read this ^^ Emptydi dec 04, 2012 1:20 am





Well hello everyone~
You already know me, but i'm still gonna tell you some unnecessary information~!


Name: Rose
Age: 15 years
Sexe: Female
Parents: Divorced
Niveau: 3 Havo
School: Groene driehoek.

RPG:
Ik hou als aller eerste heel veel van rpg-en, dat is sinds een paar maanden mijn grootste hobby. (Ja ik rpg ongeveer nog maar een half jaar xD). De eerste RPG was Wolf Story, ik was daar echt een rookie en ik kon mijn draai daar niet vinden. Ik dacht dat dat zo hoorde, maar toen ik naar Anime Wolves ging begreep ik dat het niet zo hoorde. Ik had het op Anime Wolves erg naar me zin. Intussen was ik ook nog actief op Fanterria. Na dat kwam Icharius, Daylight Demons, Winterbourne en Magic Owls, waar ik nu nog allemaal actief op ben. En nu heb ik dan zelf Ahuro ontworpen.

Overige hobby's:
Ik hou heel veel van setjes maken, photoshoppen, bewerken, mannipen, noem het maar allemaal op. Ik heb ook een tablet waar ik veel mee teken, ik ben zo blij met dat ding. Ik kijk echt heeeel veeel anime, ik heb meer gekeken dan een meisje die vier jaar keek in 1 jaar tijd. You can call me addicted. Ik ga ze dus ook niet allemaal op schrijven ^^', maar mijn lievelings anime is Fairy Tail. Ik cosplay ook, ook al ben ik nog maar naar twee conventie's gegaan, maar ik had het echt heel erg naar me zin daar. Verder speel ik ook nog veel MMORPG's ;3. Ook kan ik een beetje japans, meer dan de gemiddelde nederlander xD. Ik luister op dit moment naar nightcore, maar ik heb lange tijd naar k-pop geluisterd en naar j-pop.

Facts about me:

#Ik vind heel veel dingen schattig, boze, kleine, verwarrde dingen, kijk dus niet raar op als ik je opeens schattig noem.
#Ik heb vier jaar op toneel gezeten en 2 jaar op musical, vroeger was het mijn droom om musicalster te worden. *kuch kuch*
#Ik hou niet veel van snoep, ik vind pure chocolade lekker op z'n tijd maar ik hou meer van zoute dingen.
#Ik was een paar maanden geleden echt heel erg fan van hello kitty, nu is mijn hele kamer nog vol met hello kitty =w='
#My favo idol is Kim Jonghyun <3 I'm gonna marry that man one day.

Zop, genoeg nutteloze info, als je toch nog vragen hebt, vraag gerust ;3

Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
 
You know me, if not, read this ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Out Of Character :: Real Life-
Ga naar: