Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
:: Impossible Wish :: Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
:: Impossible Wish :: Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
:: Impossible Wish :: Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
:: Impossible Wish :: Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
:: Impossible Wish :: Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
:: Impossible Wish :: Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
:: Impossible Wish :: Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
:: Impossible Wish :: Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
:: Impossible Wish :: Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
:: Impossible Wish :: Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
:: Impossible Wish :: Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
:: Impossible Wish :: Ichari30:: Impossible Wish :: I4o6th

 

 :: Impossible Wish ::

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 04-12-12
Leeftijd : 23

Ahuro's Profile
Leeftijd:: ☁ 17 Years old ☁
Naam Aura:: ❄ Jess ❄
Geslacht:: Girl

:: Impossible Wish :: Empty
BerichtOnderwerp: :: Impossible Wish ::   :: Impossible Wish :: Emptydi dec 04, 2012 10:09 am




Ik wreef in mijn ogen en gaapte, slaperig keek ik om me heen. Ik lag in bed, op mijn kamer. Het was al redelijk licht, het zou wel half elf zijn geweest. Het was winter dus kwam de zon later op. Ik keek naar het raam en hees mezelf op. Ik draaide mezelf een halve slag en stond op. Ik gooide mijn armen in de lucht en rekte me uit. Nogmaals gaapte ik, en plofte weer op bed neer. "Jess?" Ik keek om me heen en zag de fel groene ogen van Jess naar me staren. "Wat sliep je lang." Klonk er uit haar mond. Ik stond op en liep naar mijn aura toe. "Hoe laat is het?" Ik vroeg het terwijl ik naar de lange oren van Jess staarde, ze waren zo lang.. Snel voelde ik aan de puntjes van mijn oren, maar haalde mijn vingers teleurgesteld terug. "Het is half twaalf, lambal." Jess draaide zich om en liep de kamer uit. Ik liep snel naar de kast en trok een t-shirt over mijn hemd aan. Vervolgens verwisselde ik mijn joggingbroek snel met een spijkerbroek. Intussen dacht ik aan Jess, zij was stoer en gedurfd, maar ikzelf..

Ik stond voor de spiegel naar mezelf te kijken. Ik had mijn lange blonde haren in een staart gedaan, net als Jess. Ik leek niet eens op haar, zelfs mijn blonde haar was anders. Zelf mijn ogen waren anders en ik was een stuk kleiner dan Jess.. Ik leek totaal niet op haar. Ik trok het elastiekje los en liep naar de deur van de badkamer. Ik duwde 'm open en keek de gang rond. Jess was nergens te bekennen. Ik liep voorzichtig op mijn sokken de gang in en trippelde geruisloos de trap af. Ik schoot mijn gympen in en liep naar de deur, waar Jess ongeduldig stond te wachten. Ze duwde de deur open en liet mij voor. Toen we buiten waren schraapte ik stilletjes met mijn schoenen wat sneeuw weg, Jess was nergens te bekennen. Ze zou toch niet ver zijn, dat kon ze niet.

Ik keek naar de fontein, waar het stromende water nog niet van bevroren was. Jess was nog een keer langs gekomen om te zeggen dat ik verder naar het centrum moest, en dat was ik nu. Ik zat op de rand van de fontein met een muntje in de palm van mijn rechterhand. Als de fontein je aura sterker maakte, zou het misschien ook een wens vervullen? Ik sloot mijn ogen en fluisterde: "Ik wens... Dat ik op een elf zou lijken." Ik liet het muntje vallen en opende mijn ogen, hoopvol. Het was een stomme wens, wist ze. Haar moeder had haar altijd verteld dat haar eigen uiterlijk het beste was, maar zou dat ook gelden als er gewoon een paar elfen oren bijkwamen en een felle blik? Dat ze mooi en lang zou worden? Zou haar levens wens echt worden vervuld? De hoop was haar lang geleden al in de voeten gezakt, dacht ze. Blijkbaar had ze nog steeds interesse in een uiterlijk als een elf. Als Jess.. Maar dan, zichzelf?

Terug naar boven Ga naar beneden
Miku

Miku


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 04-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 years
Naam Aura:: Hatsune
Geslacht:: Girl

:: Impossible Wish :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: Impossible Wish ::   :: Impossible Wish :: Emptywo dec 05, 2012 1:15 am

Op haar hoede liep Miku door de bomen. Ze hoorde het. Ze voelde het. Maar ze zag haar niet. Hatsune zou haar elk moment kunnen pakken. Ze was snel, en kon zien war Miku was. Het was moeilijk minder te kunnen doen dan een wolf. Haar aura was nog beter, sterker, sneller, slimmer. Daarom deden ze dit soort spellen. Om te oefenen. Ze hoorde een takje achter zich kraken, en draaide zich vlug om. Ze had de blauw-paarse blik net op kunnen vangen. Op een speelse manier, maar toch serieus en verstandig. Ze viel neer en ze hoorde gegrom en klauwen op haar shirt. Ze keek in de ogen en begon te lachen. "Kleine mafkees. Als je iemand vangt moet je niet kwispelen bij het gegrom. hihi" Hatsune keek haar blij aan. Ze stonden op en liepen verder. Ze vond het steeds stiller worden, en de bomen werden dunner en kleiner. Ze snapte het. Hier was het plein. Oftewel Celios. Hier woonde ze eerst, maar ze had zich samen met Hatsune terug getrokken in het woud. Het diepe woud. Ze haatte het om met meer mensen om te gaan. Ze liep op haar hoede verder, bijna sluipend, en Hatsune deed precies hetzelfde. Ik zag een meisje zitten. Hatsune zette haar nekhaar op, en keek scherp naar het meisje. Volgens Miku kon Hatsune het meisje allang aan zien komen. Want het leek of Hatsune haar herkende. Maar aan de richting van haar snorharen zat er nog iets. Miku zag de aura van het meisje nergens. "Is er een aura erbij?" fluisterde Miku. Hatsune stak haar snuit op en rook. Ze kon mensen taal verstaan, en rook of er nog iets was. Ja. De snorharen trilden en de oren gingen een andere richting om. Het meisje moest zich omdraaien en haar zien, dacht Miku. Eén vriendin is toch niet erg? Maar Hatsune vond het maar raar. Een meisje waar de aura niet bij is. Hatsune en Miku waren hun hele leven al bij elkaar. Tenminste, zolang ze kon herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 04-12-12
Leeftijd : 23

Ahuro's Profile
Leeftijd:: ☁ 17 Years old ☁
Naam Aura:: ❄ Jess ❄
Geslacht:: Girl

:: Impossible Wish :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: Impossible Wish ::   :: Impossible Wish :: Emptywo dec 05, 2012 9:45 am




Ik keek snel om me heen, of Jess ergens in de buurt was. Al snel zag ik d'r zitten, met haar boog, in een boom. Ik keek verbaasd naar beneden, waar de pijl op was gericht. Het was een meisje, met blauw haar. Mijn hart klopte in mijn keel en ik zat verstijfd op de rand van de fontein. Ik sloot mijn ogen en raapte alle moed bij elkaar, ik was de leider over mijn aura. Ik stond op en liep richting de plaats, maar bleef op een afstandje stil staan. "Jess, laat die boog zakken en kom uit die boom." Jess keek mijn kant op en gehoorzaamde gek genoeg wel. Ze sprong gemakkelijk uit de boom en liep mijn kant op. Ik knikte en liep richting het blauw harige meisje. "Sorry voor Jess, ze is erg beschermend." Ik stak mijn hand uit en bekeek het meisje vriendelijk. "Ik ben Jessica, aangenaam." Ik keek even naar de wolf die naast het meisje stond, dat zou haar aura wel zijn. Ik keek de wolf vriendelijk aan en stak mijn hand uit om hem een aai over zijn hoofd te geven. Jess riep naar mij, ze klonk erg ongeduldig. "Ik vertrouw ze niet..." De stem van mijn aura klonk ongerust, maar ik antwoordde niet. Ik wilde weten wie dit meisje was, en waarom ze hier zat. Ze leek me aardig, en Jess mocht vinden wat ze wilde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Miku

Miku


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 04-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 years
Naam Aura:: Hatsune
Geslacht:: Girl

:: Impossible Wish :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: Impossible Wish ::   :: Impossible Wish :: Emptyma dec 10, 2012 6:12 am

Ik stond stil. Ik voelde dat er naar me gekeken werd, en zag toen de pijl strak op mij gericht. Ik keek scherp in de fel groene ogen. "Jess, laat die boog zakken en kom uit die boom." Het blonde meisje had mij ook gezien, de elf was dus haar aura. Jess... Dat moest ik onthouden. Ik vertrouwde het niet echt, en Hatsune al helemaal niet. Het meisje knikte, stond op en liep naar me toe. Mij mij mij mij! Waarom altijd bij mij! "Sorry voor Jess, ze is erg beschermend." Ik aarzelde even of ik dit vertrouwde, maar nam de hand toch aan. Ik keek vriendelijk, maar tegelijk was ik ook zenuwachtig. Dit was de eerste keer in 3 jaar dat ik iemand ontmoette. Niet prettig dus. "Ik ben Miku." Zei ik. Het was moeilijk voor me om iets vriendelijks te bedenken. Mijn blauwe haren vlogen een beetje mee met de wind. Mijn blauwe ogen keken rustig rond. Wat moest ik toch doen. Mijn gedachten werden verstoord door geblaf. Ik zag hoe Hatsune op Jess afrende. "Hatsune! Nee!" Maar ze schoot al onder mijn voeten door en gromde hevig tegen de elf. Ik blafte in wolventaal om te laten weten dat dat niet goed was. Maar ze wilde niet luisteren en trok aan Jess' schoen. Dan maar zo. Ik kneep met mijn nagel in mijn oor, en Hatsune raakte afgeleid en begon zachtjes te krabben aan haar oor. Ik pakte mijn kans en rende op Hatsune af, pakte haar onder haar buik, draaide haar om, en liep naar het meisje met Hatsune in mijn armen. "Sorry voor Hatsune, ook nogal beschermend... En ze luistert niet naar lesjes, ze kwispelde een beetje, dus het was voor haar half spelletje..." Och... Hatsune, wat deed je nou? Nou zou ik niet zo'n goede kans op een vriendin hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





:: Impossible Wish :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: Impossible Wish ::   :: Impossible Wish :: Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
:: Impossible Wish ::
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Enythitia :: Celios-
Ga naar: