Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
:: This is amazing! :: Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
:: This is amazing! :: Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
:: This is amazing! :: Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
:: This is amazing! :: Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
:: This is amazing! :: Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
:: This is amazing! :: Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
:: This is amazing! :: Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
:: This is amazing! :: Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
:: This is amazing! :: Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
:: This is amazing! :: Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
:: This is amazing! :: Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
:: This is amazing! :: Ichari30:: This is amazing! :: I4o6th

 

 :: This is amazing! ::

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 04-12-12
Leeftijd : 23

Ahuro's Profile
Leeftijd:: ☁ 17 Years old ☁
Naam Aura:: ❄ Jess ❄
Geslacht:: Girl

:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Emptydo dec 06, 2012 6:25 am





Ik keek ongemakkelijk om mee heen, ik hoorde de rivier ergens achter mij stromen. Razendsnel vloog er een figuur door de lucht en landde voor mij. Er werd een boog in mijn handen geduwd. Jess keek me aan met een uitdagende glimlach. "Nu jij." Zei ze en verdween weer in een snelle beweging. Ik keek naar de boog en de zak pijlen die ik had gekregen en begon te rennen. Terwijl ik over het zachte gras rende haalde ik een pijl uit de koker en schoot een pijl naar een boom, waar een roos op was getekend. Ik keek weer voor me uit en zag een boom, waar even geleden Jess nog in was geklommen. Ik deed hetzelfde, met veel moeite kwam ik bij de eerste tak en ging ik erop zitten. Onhandig pakte ik een pijl en schoot ik 'm weg. "Mis." Mompelde ik zacht. Ik kwam weer in beweging, om bij de tweede tak te komen en uit de boom te springen. Mijn voet gleed weg waardoor ik viel. Ik belandde onhandig op de grond. "Oef." Ik keek pijnlijk naar Jess, die lachend aan was komen lopen. "Goed, voor een beginner." Ik keek de elf boos aan, maar lachte toch. Ik gaf de pijlen en boog terug aan Jess en liep richting de rivier. "Zullen we een andere keer opnieuw proberen? Ik ben het nu wel een beetje zat." Ik keek Jess aan, maar zij haalde haar schouders op. Ik plofte neer in het gras en trok het elastiekje los, die mijn haren bij elkaar had gehouden. Ik schudde mijn hoofd, zodat mijn blonde haren door elkaar schudde. De sneeuw was op deze plek nog niet gevallen, dat was anders in Celios, de plek waar ze woonde. De zon was hier nog steeds koud, maar het voelde alsof ik in de zomer in het gras zat. Ik had het warm gekregen, Jess had me al de hele ochtend getraind. Als ik op een elf wilde lijken, moest ik die dingen kunnen, had ze gezegd. Sommige dingen gingen wel goed, maar ik moest wat meer zelfvertrouwen krijgen om de andere dingen te kunnen, zoals in een boom klimmen terwijl je een boog vasthoud. Ik zuchtte, Jess had gelijk, ik had weinig zelfvertrouwen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Emptydo dec 06, 2012 8:15 am





De muziek dreunde door mijn oordopjes heen, terwijl ik vaag hoorde hoe Kian naast me maar door bleef praten. Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat hij zou merken dat ik niet luisterde. Kian had de slechte gewoonte om aan één stuk door te praten, dan plugde ik mijn oordopjes in en zette harde muziek op. Ook was Kian erg druk en kon nooit stil blijven zitten. Ook nu weer, sprong hij alle kanten op. Terwijl ik gewoon kalm lag op een boomstronk die best comfortabel lag. Ik sloot mijn ogen even en genoot van de wind die door mijn wit blauwe haren ging. Kian porde in mijn buik en geïrriteerd deed ik mijn oog open, voor mijn andere oog zat een ooglapje, die met een band om mijn hoofd heen zat. Mijn oog was licht blauw en aan mijn linker oor had ik een oor piercing. Ik had verschillende kettingen om en een wit flodderig shirt aan. Een lange zwarte leren jas die tot aan de grond kwam met een hoge kraag, bedekte mijn armen. En riempjes zaten aan mijn zwarte spijkerbroek. Maar waarschijnlijk viel het grote zwarte zwaard, die vast gebonden zat op mijn rug, nog het meest op. Maar als je het hele plaatje bekeek, zou elk meisje voor me vallen. Kortom, sexy. Ik keek Kian verveeld aan, "Nani? Kian," vroeg ik in het Japans en deed één oordopje uit. "Er is iemand hier," zei hij en wou weg sprintte maar ik sprong voor hem, zodat hij wel moest blijven staan. "Wat is er Ruan?" vroeg Kian wat verbaasd. "Nee..," zei ik kort af en keek Kian bestraffend aan. Kian keek mij juist verbaasd aan. "We gaan niet weer naar een vreemde toe. Ik ben jouw nou al twee keer gevolgd toen jij zei dat er een vreemde in de buurt was. En elke keer kwam ik een bewusteloos meisje tegen. Ik heb haar braaf gered, maar die chicks waren gewoon zo bot. Ik neem niet eens meer de moeite om er heen te gaan," zei ik en sloeg mijn armen vast besloten over elkaar heen.

Kian haalde zijn schouders op. "Dan ga je niet," zei hij en glipte door mijn benen door. Ik draaide me woest om. "Kian!" riep ik woest, terwijl ik hem achterna sprintte. Toen ik hem eindelijk vond, was mijn woeden alweer wat weg ge-ebt. Mijn ogen vielen even kort op een meisje, maar ik richtte mijn aandacht op Kian. "Taku, ano baka ero!" riep ik tegen hem. Zijn oren flitste even naar achter. Ik zuchtte en ging wat rechter op staan. Ik wreef mijn hand door mijn haren en herinnerde me toen dat er een meisje stond. "Ow sorry, hee," zei ik. Ik keek naar het meisje, blond haar blauwe ogen. Ik was blij dat zij tenminste niet bewusteloos was en ik hoopte dat zij niet al te bot zou reageren op mijn gedrag. Ik keek naar Kian, ik kon niet geloven dat ik zoals hem wou zijn. Diep heel diep van binnen wou ik wel zo zijn, maar ik had een soort afweer systeem op gebouwd tegen dat verlangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 04-12-12
Leeftijd : 23

Ahuro's Profile
Leeftijd:: ☁ 17 Years old ☁
Naam Aura:: ❄ Jess ❄
Geslacht:: Girl

:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Emptydo dec 06, 2012 9:13 am




Ik streek met mijn hand door mijn schuine pony en sloot mijn ogen even. Jess hield zich stil, misschien was ze weg gegaan. "Taku, ano baka ero!" Hoorde ik ineens. Ik opende mijn ogen en keek om me heen. Een zwarte panter was verschenen, en een jongen kwam aan lopen. "Ow sorry, hee," Zei de jongen. Ik schudde mijn hoofd en stond op. "Je hoeft je excuses niet aan te bieden, hoor." Ik keek hem vriendelijk aan, maar mijn blik gleed richting de panter. Zou hij te vertrouwen zijn? Ik stak mijn hand uit naar het dier, wat waarschijnlijk de aura van de jongen was, en gaf hem een aai over zijn kop. Toen ik mijn hand weer terug had getrokken liep ik richting de jongen en keek ik om me heen. Mijn blik bleef rustten op de jongen. "Ik ben Jessica," Ik keek hem vriendelijk aan en keek opnieuw om me heen. "Jess moet hier ook ergens zijn, maar..." Precies op dat moment kwam Jess aangerend, met een dolk in haar handen. Ik schrok en viel achterover op de grond neer.. "Jess!" Gilde ik. De elf bleef stil staan en keek de jongen woest aan. "Heeft hij je iets aangedaan?" Siste Jess. Ik schudde mijn hoofd zwijgend. Jess was nu voor de jongen gaan staan en bekeek hem. Ze keek hem recht aan met haar fel groene ogen. "Jess, het is goed, maak je geen zorgen." Ik zuchtte even opgelucht. Jess hielp me overeind, maar hield de jongen in de gaten. "Sorry.. Voor haar." Jess tikte woedend tegen mijn achterhoofd en liep richting en boom, waar ze vervolgens razendsnel in klom. Ik keek beschaamd weg, waarom bracht Jess me altijd in de problemen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Emptydo dec 06, 2012 9:34 am





Het meisje schudde haar hoofd en stond op. "Je hoeft je excuses niet aan te bieden, hoor." ze keek me vriendelijk aan, maar haar blik gleed naar Kian. Die als een nieuwsgierige hond naar haar keek. Ik zuchtte, ook al was ik blij dat dit meisje tenminste niet zo bot was. Ze stak haar hand uit en aaide Kian, die meteen begon te praten, zoals ik al had verwacht. "Jij bent echt aardig, zie je wel Ruan, ik zei het toch,-" Ik kapte hem af met een dodelijke blik en concentreerde me weer op het meisje die voor me stond. "Ik ben Jessica," ze keek me vriendelijk aan en keek even om haar heen. "Jess moet hier ook ergens zijn, maar..." precies op dat moment kwam een wezen met een dolk in haar hand op me afgerend. Ik had vliegensvlugge vingers, en wou liever nog niet dood. Ik pakte mijn zwaard en wees die naar het elfenmeisje. Maar die bleef woest staan, door een gilletje van het meisje. "Heeft hij je iets aangedaan?" zei ze woedend. Ik rolde met mijn ogen. Wantrouwige aura's, wie kent ze niet. Het elfenmeisje was voor me gaan staan en bekeek me. "Wat moet je? Baka," vroeg ik spottend in het Japans. "Jess, het is goed, maak je geen zorgen." zei het meisje en het elfenmeisje liep weg. Ze hielp Jessica overeind en gaf haar nog een tik tegen haar achterhoofd. Ik volgde het elfenmeisje met mijn ogen, die razensnel in de boom klom. "Sorry.. Voor haar." zei Jessica, die duidelijk het beschamend vond. Mijn arm werd lam en plots besefte ik me dat ik het grote zwarte zwaard nog in mijn hand hield, opgeheven naar niks. Ik grinnikte kort, waarna ik het zwaard in de grond stak en er op leunde. Het zwaard kwam tot mijn borst en was zo breed als mijn onderarm. Hij was behoorlijk zwaar, maar ik kon er goed mee overweg. "Het maakt niks uit," zei ik. Kian was weer eens veel te hyper en sprong naar Jessica toe. "Ja bent echt aardig en Jess is zo cool! Hoe lang zijn die elfen oren? Kan jij ook zo snel in een boom klimmen? En hoe oud ben-..." "Kian!" kapte ik hem bestraffend af. Kian hield zijn mond, maar bleef met pret oogjes voor Jessica zitten. "Tss.. Taku," zei ik en wreef even kort over mijn voorhoofd heen. "Sorry alweer, Kian kan soms een tikje irritant zijn," zei ik nonchalant. "However, ik ben Ruan, misschien ken je me, misschien niet," zei ik met een grijns. Zoals ik al eerder had vermeld was ik behoorlijk populair bij de melden, vandaar dat de meeste mij ook kende. Maar ondanks dat, ben ik nog nooit met een meisje uit geweest, wat ik al een hele prestatie vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 04-12-12
Leeftijd : 23

Ahuro's Profile
Leeftijd:: ☁ 17 Years old ☁
Naam Aura:: ❄ Jess ❄
Geslacht:: Girl

:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Emptydo dec 06, 2012 7:45 pm




"Het maakt niks uit," Zei de jongen. Ik knikte, maar verborg mijn verbaasdheid. Ondanks dat de jongen een enorm zwaard had getrokken, bleef hij gewoon beleeft en zelfs aardig. Ik wist dat je niet moest oordelen op uiterlijk, en dit was dus zo'n geval. Een aardige badass, zo gezegd. "Jij bent echt aardig en Jess is zo cool! Hoe lang zijn die elfen oren? Kan jij ook zo snel in een boom klimmen? En hoe oud ben..." De zwarte panter was stil toen de jongen zijn naam riep. "Sorry alweer, Kian kan soms een tikje irritant zijn," Ik lachte en knikte. Kian, de naam was goed bedacht, had het een betekenis? "However, ik ben Ruan, misschien ken je me, misschien niet," Ruan dus, ook wel een aparte naam. Ik schudde mijn hoof, ik kende hem niet. "Waar kom je vandaan?" Vroeg ik. Ik had hem nog nooit in Celios zien lopen, zou hij ergens aan de andere kant van het bos wonen?

Kort, komt door Natas xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Emptydo dec 06, 2012 9:07 pm





Het meisje schudde haar hoofd, ik liet een teleurstellende zucht horen. Ze kende me niet, wat jammer. Ook al vond ik het ergens ook wel fijn, dat er eindelijk een meisje was die me niet kende. Eindelijk iemand die me niet op mijn uiterlijk beoordeelde en waarschijnlijk verder keek. Al hoewel, mijn ogen glommen even mysterieus, misschien kon ik ook wel wat lol hebben. "Waar kom je vandaan?" vroeg het meisje. Darn, ik moest echt leren om haar naam te gaan gebruiken. Was het nou Jessica of Jess? Nee, die elfewijf heette Jess, toch? Ik schudde kort mijn hoofd, ik moet het de volgende keer opschrijven. Ik keek naar Kian, maar die hield juist op dit moment zijn mond. Ik kon wedde dat hij de namen nog wel wist, hij had haar nog net bij naam genoemd. Ik leed volgens mij gewoon aan geheugen verlies, tijd voor warme chocolademelk. Aha, mijn ogen glommen. Idee. Ik liep naar het meisje toe en pakte haar bij de arm. "Kom, we gaan naar Anoutia en daar warme chocolademelk drinken," stelde ik voor met een grijns. Daar was ik echt aan toe, chocomelk. Ik had het al de hele tijd uitgesteld en samen met meisje gaan is toch altijd gezelliger. Mijn ogen twinkelde, toen ik moest denken aan de warme chocolademelk, maar plots sprong me iets te binnen. Het meisje had gevraagd waar ik vandaan kwam. "Euhm.. sorry, over je vraag, ik kom uit Acketia, maar ik zwerf nu meer rond dan dat ik een vaste woonplaats heb," zei ik en krapte even aan mijn achterhoofd om mijn vergeetachtigheid. "However, ga je mee?" vroeg ik het meisje nonchalant. Kian liep weg en hoorde ik wat moeizame dingen doen. Vervolgens hoorde ik hoe hij iets over de grond sleepte. Ik keek om en zag dat hij met moeite mijn zwaard naar me toe bracht. "Kian, wil je dat zwaard alsjeblieft niet over de grond slepen," zei ik met een nep zoete stem. Kian legde het zwaard met een plof voor mijn voeten. "Dude, weet je wel hoe zwaar dat zwaard van jouw is?" zei Kian verontwaardigt. Ik pakte het zwaard op en stok hem opnieuw in de grond. "Taku, ano baka," zei ik, terwijl ik naar hem keek. "En Ruan misschien moet je stoppen met Japans praten als je bij anderen bent," zei Kian met een grijns. Ik fronste mijn wenkbrauw. "Kian, watashi ga yatte mitai dokoda to anata wa watashi no joshi janai, wakatta?" riep ik naar hem. Kian's oren gingen even angstig naar achter. Ik keek hem even woedend aan, die hield zich verlopen wel stil. Ik richtte mijn blik weer op het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





:: This is amazing! :: Empty
BerichtOnderwerp: Re: :: This is amazing! ::   :: This is amazing! :: Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
:: This is amazing! ::
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mosytia :: Draitia-
Ga naar: