Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
Something I never seen before. Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
Something I never seen before. Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
Something I never seen before. Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
Something I never seen before. Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
Something I never seen before. Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
Something I never seen before. Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
Something I never seen before. Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
Something I never seen before. Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
Something I never seen before. Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
Something I never seen before. Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
Something I never seen before. Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
Something I never seen before. Ichari30Something I never seen before. I4o6th

 

 Something I never seen before.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Puck

Puck


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Vlaams-Brabant

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 15
Naam Aura:: Lotte
Geslacht:: Girl

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptydo dec 27, 2012 11:13 am

Haar handen gleeden over de ruwe vacht van de sneeuwitte wolvin de trouw naast haar stond. Snel deed ze de rekker uit haar natte haar en dropte ze die in haar paarse rugzak, als hij weer over haar schouder lag keek ze naar de wolvin naast haar. Haar bruine ogen kruiste even twee helder blauwe ogen die haar vol vertrouwen aankeeken. Puck deet als eerst een paar passen op het strand, in plaats van zand lag er nu een dikke pak sneeuw op de grond. Lopen door zoveel sneeuw was niet makkelijk, maar Puck was best snel op elk gebied. Als ze weer achterom keek stond de wolvin haar aandachtig optenemen. Ze schonk haar een brede lach toe en zei dan 'Kom je nog?'. Puck had amper weer een paar passen gezet als ze zich bedacht en zich weer omdraaid naar de wolvin, 'Weet je wat, we doen een race tot die grote plate steen daar in de verte.'. Zonder verwitteging begon ze al te spurten in de richting van de steen. Ze had drie meter voorsprong op de wolf en terecht, die beesten waren gemaakt om door de sneeuw te lopen. Puck moest het zichzelf allemaal leren hoe je het best zo snel mogelijk liep als een pak sneeuw je hinderde. In haar ooghoek zag ze al de witte wolvin verscheinen, dat deed Puck nog sneller gaan. Ze hijgde, ze was er bijna nog even en ze zou de race winnen. Opnieuw keek ze achterom, maar ze zag helemaal niks. Haar tegenstander was verdweenen. Als ze bijna tegen de steen aanliep keek ze verbijsterd naar boven. De witte wolvin stond haar optenemen met een reuze wolven grijns. 'Jij moet echt eens leren niet elke keer weer achterom te kijken naar je tegenstander, dat doet je vertragen.' zei de wolvin nog steeds met een reuze grijns. Eenbeetje teleurgesteld hees Puck zich ook op de platte steen, eenmaal op de steen liet ze zich op haar rug rollen. Ze keek naar boven naar de zwarte hemel, het enigste dat alles verlichte was de volle maan die daar stond te pronken en te schitteren. Al snel voelde Puck hoe er iets warm tegen haar aankroop, zo bleeven ze allebij een hele tijd stil liggen. De stilte werd verbroken toen Lotte opeens haar koude vochtige neus tegen Pucks wang duwde. 'Wat wil je.' vroeg Puck zacht, ze was al bijna is slaap gedomeld. 'De ketting die rond mijn nek hangt, als je de zilverre Maan opent zul je daar iets vinden dat aan jou toebehoord.'. Puck ging snel weer zitten nieuwschierig naar wat er in die zilverre maan kon zitten. Voorzichtig boog ze zich naar Lotte toe, de wolvin liet haar begaan terwijl zij de bol opende. Een ketting van wit goud viel op pucks handpalm, een kleine zilverre maansikkel hing aan de ketting. 'Het is mooi..' zegt Puck, 'Maar waarom krijg ik hem nu pas terwijl die al de hele tijd in de bol rond jouw nek hing?'. 'Ik wou hem pas aan je geven als je hem nodig zou hebben. Hij zal je helpen te beschermen nu we zover van huis zijn.' antwoorde Lotte rustig op haar vraag. Puck keek nog eenkeer naar de ketting die in haar hand lag voor ze hem rond haar nek vastmaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyvr dec 28, 2012 12:28 am





De sneeuw kraakte regelmatig onder mijn grote stevige laarzen. Naast me liep Kian, die maar aan één stuk door praatte. Iets waar ik zelf totaal niet tegen kon. Ik zuchtte een keer en liet mijn hand door mijn witte bijna licht blauwe haren glijden. Ik pakte mijn mp4 speler en plugde mijn oortjes in. Ik zette de muziek keihard. Ik keek Kian met een grijns aan, die nog niet door had dat ik door de muziek zijn gekwek niet meer hoorde. Ik stapte stevig door, in de verte zag ik de zee, waar aan een strand grensde. Die ook nu helemaal vol lag met sneeuw. Zelf had ik een hekel aan sneeuw, net zoals mijn tweede persoonlijkheid, Demon. Demon was geen pretje, hij vernielde en vermoorde alles wat op zijn pad kwam. Terwijl ik alleen nog maar toe kon kijken. Ik bleef even kort staan en liet mijn blik glijden over de witte vlakte. Rechts lag de zee, die regelmatig tegen de sneeuwvlakte aan zwaaide. Ik zag via mijn ooghoek hoe mijn aura, de zwarte panter, Kian, wilde gebaren maakte. Ik zuchtte een keer geïrriteerd en plugde één oordopje uit. "Wat moet je?" vroeg ik met een geïrriteerde stem. "Zeg Ruan vind je ook niet dat het heel onbeleefd is als je muziek gaat luisteren terwijl iemand anders praat. Zoals ik altijd zeg, je moet altijd luisteren wanneer iemand praat en altijd stil zijn. Jij moet nog veel leren jongen, volg mij maar dan komt alles goed. Weet je trouwens dat-,""Kian!" schreeuwde ik geïrriteerd en keek naar Kian, die eindelijk zijn mond hield. "Wat is er? En zeg niet dat het niks is, want ik voel aan jouw dat er iets is," sprak ik, terwijl ik mijn mp4 uit zette en in de zak van mijn lange leren jas liet glijden. "Daar is een meisje," zei Kian en keek ergens heen. Ik volgde zijn blik, waardoor ik uit kwam bij een meisje die op een platte steen zat. Ik stond achter het meisje, dus zag alleen haar rug. Een witte wolf zat er naast, waarvan ik vermoedde dat het haar aura was. Langzaam slenterde ik er heen. Ik tikte het meisje aan op haar schouder. "Heey," zei ik nonchalant en stak mijn handen in de lange zwarte leren jas met een hoge kraag. Een ooglapje bedekte één van mijn ogen en een groot zwart zwaard zat op mijn rug vast gebonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Puck

Puck


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Vlaams-Brabant

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 15
Naam Aura:: Lotte
Geslacht:: Girl

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyvr dec 28, 2012 7:03 am

Nadat ik de ketting rond mijn nek had gebonden werd alles weer stil, ik keek toe hoe Lotte haar enorme kop op haar poten legde en haar ogen sloot. Terwijl mijn grote aura wolvin wegdomelde, kon ik de slaap maar niet vatten. Ik wou het doel weten van mijn ketting, langzaam nam ik de maanvormige sikkel weer in mijn handpalm. Ik probeerde te bedenken wat hij eigenlijk kon doen, Lotte had verteld dat hij een soort bescherming zou geven. Maar wat voor bescherming? Mijn blik gleed terug naar Lotte, maar die lag diep te slapen. Ze zou vast niet zo blij zijn als ik haar wekte, dat was zo een van de enige dingen waar mijn vriendin lastig van werd. Zuchtend streek ik mijn lange slierten haar uit mijn gezicht, uit pure verveling trok ik mijn twee vlijmscherpe handmessen tussen mijn riem vandaan. Het eerste handmes dat ik kreeg van mijn vader had een krome vorm, hij leek bijna ook op een maansikkel en hij had een zwart handvat. Het tweede mes was van mijn oma geweest, hij was op de een of andere manier altijd mijn lievelings mes geweest. Hij was vlijmscherp en straalde een lichte gloed uit, het handvad was van zilver en hier en daar vond je gouden maanen terug. Op mijn gemak kerevde ik tekens in de grote plate steen. Ik was zo druk bezig geweest met wat ik deed dat ik pas opmerkte dat er iets moest zijn toen mijn kleine maansikkel rond mijn nek vuurrood begon te gloeien. Het gebeurde allemaal zo snel, de maanvormige bol rond Lotte haar nek begon wit te gloeien en de wolvin werd met een klap wakker. Toen ik haar wou vragen wat er aan de hand was zag ik dat haar blik gevestigd was op iets achter me. Mijn hart klopte zohard van de paniek op dat moment dat ik niet snel genoeg kon reageren. Het volgende moment voelde ik hoe iemand op mijn schouder tikte en "Heey," zei op een nonchalante manier. Ik kon weer bewegen, snel gritste ik mijn handmessen vast en draaide me razendsnel om. Ik zag hoe Lotte met gespannen spieren aan mijn zeide kwam staan. Mijn twee messen waren nog maar een centimeter verwijderd van het gezicht van de persoon die achter mij stond. Toen ik door kreeg dat het maarr een indrukwekkende jongen was van een jaar of twee ouder als ik, stak ik snel mijn messen terug tussen mijn leren riem die los om mijn middel hing. Lotte had mijn voorbeeld gevolgd had had zich wat meer ontspannen. Toen ik besefte dat ik alleen maar staarde en nog niks had gezegd zei ik uiteindelijk maar snel zonder eerst adem te nemen 'Ejh!'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyvr dec 28, 2012 8:03 am





Het meisje was erg geschrokken. De twee messen waren nog maar een paar centimeter verwijdert van mijn gezicht. Dat betekende niet dat ik niet uit verdediging niks had gedaan. Ik had in middels ook mijn zwaard getrokken, maar liet die rustte in mijn hand. Het meisje leek erg geschrokken, dus ik wachtte af totdat ze wat rustiger werd en haar twee messen weg deed. Het meisje ontspande zich wat meer en deed de messen terug aan haar riem. Ik zag de messen nu wat beter, want ja als ze nog maar een centimeter van je gezicht verwijder zijn zie je ze niet zo goed, en ik vond ze er wel cool uit zien. Ik keek het meisje met mijn neutraal blauwe oog aan, de ander zat onder het ooglapje. Het meisje zat naar me te staren, wat ik zelf gewend was. Misschien klonk ik nu arrogant, maar het was wel zou. In Anoutia had ik niet zo'n goeie naam. Ik versierde veel meisjes die op mij verliefd werden en vervolgens liet ik ze keihard vallen. Want ja, als Demon naar boven zou komen, was die meid nog niet jarig. Ik vervloekte mezelf kort. Waarom was ik ook alweer zo 'spontaan' geweest om naar dit meisje te gaan. Ik had mezelf nog zo beloofd dat ik geen mensen meer wou tegen komen. Nou dat ging al lekker. 'Ejh!' sprak het meisje. Een grijns kwam rond mijn lippen en ik grinnikte kort. Het zwaard dat ik in mijn hand had, was ongeveer even breed als mijn onder arm en net zo hoog tot mijn heup. Waarschijnlijk zou dit meisje het niet eens kunnen tillen. Ik deed het zwaard met een soepele beweging weer in de grote koker die op mijn rug zat. Ik keek naar Kian, die wonderbaarlijk genoeg zijn mond eens hield. Ik zuchtte opgelucht en richtte mijn aandacht weer op het meisje. "Ik ben Ruan, en dat," Ik wees naar Kian. "Is Kian," eindigde ik mijn zin mee. Aangezien ik net mijn zwaard had getrokken en ik geen verkeerde indruk wou maken, plofte ik neer in de sneeuw. Een korte rilling ging door me heen, maar ik probeerde de pijn te negeren. "Dus, wat doe je hier?" vroeg ik om de stilte te doden. Ik wist dat ik nooit een gesprek met haar moest beginnen, maar aangezien ik er nu toch al was, kon ik net zo goed verder praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Puck

Puck


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Vlaams-Brabant

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 15
Naam Aura:: Lotte
Geslacht:: Girl

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyvr dec 28, 2012 9:15 am

'Ejh!' zei ik snel en zonder adem te halen, ik was veel te geschrokken geweest om nors te doen tegen de jongen die me zowat een hartaanval had bezorgd. Ik zag hem greinzen en dat stelde mij niet echt gerust, toen ik naar beneeden keek om de reactie van Lotte te peilen leek die totaal niks te hebben opgemerkt. Ze zag er weer helemaal ontspannen uit en ze liet zelf haar staart langzaam heen en weer gaan. Ik kon haar wel schoppen van ergernis, hoe kon zij zo rustig blijven? Die twee zagen er alles behalve ongevaarlijk uit. Oké ze was dan best handig met haar twee handmessen maar die waren niks vergeleeken met de jongen zijn zwaard. Ik dwong mezelf nu ook eens te ontspannen, ik moest echt eens iets aan mijn reacties gaan doen. Elke keer wanneer iemand me verbaasd deed staan kon ik niet doen alsof ik juist niet verbaasd was. God ik vroeg me echt af hoe Lotte zo niet verast kon kijken als er iemand kwam opdagen dat je echt niet verwacht had. Mijn lichaam kreeg ik uiteindelijk helemaal ontspannen, maar mijn ogen zagen er waarsscheinlijk nog steeds uit als een doodgeschrokken hert. Ik volegde nauwlettend elke beweging die hij maakkte, ik zag hoe hij soepel zijn enorm zwaard terug in de koker deed die op zijn rug zat. De jongen verbrak uiteindelijk de stilte door zichzelf voortestellen "Ik ben Ruan, en dat," hij wees naar een zwarte panter, zijn aura "Is Kian,". Ik had half verwacht dat Lotte nu het woord zou nemen maar ze zweeg dus stelde ik onzelf dan maar voor. 'Dit is mijn aura Lotte... En ik ben Puck.' zei ik zo rustig mogelijk zonder over mijn woorden te struikellen. "Dus, wat doe je hier?" vervolegde de jongen. Veel te snel antwoorde ik 'Lotte had nog nooit iets gezien dat op een strand leek.'. Ik zag in mijn ooghoek hoe Lotte me met uitpuilende ogen aankeek, maar ik negeerde haar gewoon. Wat had ze verwacht, dat ik die vreemde jonge ging vertellen over probleemen thuis? Ik nam het mezelf voor het haar daarna uitteleggen. In ieder geval ze keek nietmeer zo opvallend naar me, soms kwam een leugen echt wel van pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyvr dec 28, 2012 11:25 am





Ik keek het meisje aan. Ik moest naar haar opkijken, aangezien ik op de grond zat. Ik was inmiddels al wat aan de kou gewend. Ik wist dat als ik langer zou zitten ik er wel last van zou krijgen, maar tot nu hield ik koppig vol. 'Dit is mijn aura Lotte... En ik ben Puck.' stelde het meisje zichzelf en haar aura voor. Ik knikte kort, iets wat ik uit gewoonte deed. Misschien uit beleefdheid, misschien ook niet. Ik keek even naar de aura, die dus Lotte heette. Het was een grote witte wolf met een ketting om haar nek, waaraan een maanhanger vast zat. Ik richtte mijn aandacht weer op Puck, de ketting bij Puck viel me op. Ik had eerder een glimp van het ding opgevangen, maar toen was hij rood. Veranderde hij op emotie? Tenminste, ik kende meiden die vaak ringen droegen van dat soort dingen. Onzin. Maar die ketting van Puck zag er wel cool uit. 'Lotte had nog nooit iets gezien dat op een strand leek.'Leugenaar schoot er door mijn hoofd heen. Ik stond langzaam op. Ik begreep dat wat ze net zei een leugen was. Ze zei het te snel en haar aura had ook verbaasd gekeken. Ik ging er verder niet op in. Ik zou ook niet een wild vreemde dingen vertellen waar ik het zelf moeilijk mee had. Ik had genoeg problemen met mezelf, daar bij zou ik niet iemand anders betrekken, tenzij die persoon er op gesteld is. En dan nog zou die gene er niks tegen kunnen doen. Het was mijn probleem dus ik moest het oplossen, klaar. Zo simpel was het, toch hoopte ik dat je mijn probleem ook zo simpel kon oplossen. Ik schudde kort mijn hoofd om mezelf weg uit mijn gedachtes te halen. De kou begon nu ook in mijn kleren te zitten en ik vond het welletjes. Ik stond op, waardoor ik nu boven Puck uit torende. "Aangenaam kennis te maken,iorosku," zei ik en eindigde met een Japans woordje. Ik liet mijn blik glijden over de omgeving, die glinsterde in het maan licht. Ik keek weer naar Puck. "Je vertrouwt me voor geen zend, hé?" zei ik met een neutraal gezicht. Het was een wilde gok, maar waarschijnlijk zou ik er niet veel naast zitten. Maar wat wou je dan, als je net was geschrokken en nu een vreemde kerel voor je stond midden in de nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Puck

Puck


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Vlaams-Brabant

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 15
Naam Aura:: Lotte
Geslacht:: Girl

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyvr dec 28, 2012 12:20 pm

Na mijn antwoord was Ruan langzaam gaan opstaan, schit die had mijn leugen zowiso doorgehad. Lotte had dat blijkbaar ook opgemerkt, want ik zag haar licht met haar kop schudden. Als ze zelf veel beter had kunnen liegen had ze maar zelf haar mond kunnen open doen denk ik geëriteerd. Ik wachtte af tot hij messchiens iets zou zeggen over mijn slechte leugen, maar hij zweeg gewoon. Ik was al lang blij dat hij er toch maar niks van gezegd had. Toen ik opmerkte dat hij zelf diep in gedachten verzonken leek keek ik voor het eerst sinds onze ontmoeting weer neer op Lotte. Als ik eenmaal haar blik heb kunnen vangen vroeg ik zacht 'Ze gaan gloeien als iemand ons naderd, om ons te verwittigen?'. Als dat het enigste is wat ze konden doen vond ik dat maar saai. Maar ik zag Lotte haar kop schudde, dus mijn ketting kon nog iets dat maakte mij op een of andere mannier op dat moment nog nieuwschieriger. Als ik terug naar voor keek staarde ik op tegen een borstkas, hij was weer helemaal gaan rechtstaan en hij torende echt wel boven me uit. Ik moest mijn kop wat optillen om naar zijn gezicht te kunnen kijken. "Aangenaam kennis te maken,iorosku," zei hij, ik had geen idee wat dat laatste woordje wou zeggen. "Je vertrouwt me voor geen zend, hé?" zegt Ruan opeens. Ik hefte even mijn schouders op en keek naar mijn zwart gympen, 'Ik denk dat elke vreemdeling je niet onmiddelijk zo een vertrouw persoon zou noemen.' zei stil maar wel duidelijk. Daarna keek ik weer op om zijn reactie te zien.

[0% inspi o.O]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyza dec 29, 2012 2:12 am

Something I never seen before. Image
[»| Ruan |«]
..I think I understand you?


Het meisje, sorry Puck, hief haar schouders en staarde naar haar gympen. Die opeens heel interessant leken. 'Ik denk dat elke vreemdeling je niet onmiddelijk zo een vertrouw persoon zou noemen.' sprak Puck zachtjes maar duidelijk. Ik grinnikte even kort. "Nee er zijn inderdaad wel meer mensen die me niet meteen vertrouwen. De een schiet een pijl en boog bijna op me af en de andere wil mijn gezicht bijna aan flarden scheuren met haar hand messen," zei ik met een grijns en knipoogde kort naar Puck. "Maar ik heb ook al twee keer een meisje gered, dus zo'n badass ben ik nou ook weer niet," sprak ik luchtig met een grijns op mijn gezicht. Ik had inderdaad al vaker twee meisjes gered. Ze waren allebei bewusteloos geraakt. De een was zo slim geweest om haar aura onder het ijs te laten vallen en de andere kreeg een tak op haar hoofd. Echt snugger waren ze beiden niet. Maar ach, dan had Ruan tenminste zijn goede doel weer gedaan voor een tijdje. Hij keek naar de platte steen en keek even naar Puck. Hij haalde kort zijn schouders op en ging toen ook op de platte steen zitten. Kian sprong ook behendig op de steen en legde zijn kop op mijn schoot. Hij krulde zich op en sloot zijn ogen. "Tss.. taku," zei ik kort. Ik liet mijn hand langzaam door mijn haren glijden. Kian leek Puck en Lotte al helemaal te vertrouwen anders zou hij nooit zo in slaap vallen. Ik voelde de kalmte van Kian die ook mij beïnvloedde. Ik zuchtte een keer opgelucht. Ik zette mijn handen naar achter en liet mijn hoofd naar achter vallen. Ik keek naar boven naar de maan, die omringd werd door de vele sterren. Het zonlicht dat de maan reflecteerde was mooi en was precies genoeg licht om de omranding van het gezicht van Puck te zien. "Mooi is het hier hé?" zei ik om opnieuw een poging te doen om een gesprek aan te knopen. Ik wist dat ik verandert was, eerst zou ik kil reageren en gewoon weg lopen. Maar sinds Demon ben ik verandert, dat was het enige voordeel ervan. Ik richtte mijn blik weer op Puck.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Puck

Puck


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Vlaams-Brabant

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 15
Naam Aura:: Lotte
Geslacht:: Girl

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyza dec 29, 2012 3:35 am

Ruan moest grinniken om mijn antwoord, nou zolang hij niet verontwaardig reageerde mij goed. Behendig ging ik in kleermakerszit zitten op de platte steen, Lotte ging aan mijn linkerkant zitten waardoor ze de ene kant van mijn lichaam waremte bood. Ik leunde licht tegen haar aan en liet mijn vingers door haar vacht speelen. "Nee er zijn inderdaad wel meer mensen die me niet meteen vertrouwen. De een schiet een pijl en boog bijna op me af en de andere wil mijn gezicht bijna aan flarden scheuren met haar hand messen," zei Ruan luchtig en ik kreeg een knipoog. Ik moest even lachen, het was waar dat als ik niet optijd had gezien dat hij niks kwaad in de zin had ik mijn messen zijn gezicht had laten bewerken. "Maar ik heb ook al twee keer een meisje gered, dus zo'n badass ben ik nou ook weer niet," hij klonk weer luchtig en hij moest grijnzen. Ik rolde even met mijn ogen, typisch een jongen om met zoiets te gaan opscheppen. Puck dacht even na, zij was nog nooit gered. Ze was zelf altijd degene die iemand vroeger uit de probleemen moest helpen. Dat was ze beu geworden waardoor ze een hele tijd iederreen had laten stikken, Lotte was het toen niet met haar eens geweest. Maar Puck was zo koppig ze vertikte het om ook nog maar iemand te helpen. De enigste die ze in die tijden hielp was zichzelf en Lotte. Even keek ik weer op toen Ruan en zijn aura de panter Kian ook op de steen gingen zitten. De panter leek volkomen op zijn gemak net als Lotte die zittend haar ogen sloot terwijl ik tegen haar leunde. Toen de jongen Ruan naar boven keek deed ik dat ook, de volle maan betoverde me zowat. "Mooi is het hier hé?" zei de jongen, hij probeerde vast een gesprek aantknopen. Deze keer besloot Puck erop in te gaan, 'Zeg mij wat, op z'n nachten is Lotte beter met haar kracht dan op andere nachten.'. Ik zag hoe Lotte samenzweerdig naar me keek. Opeens steeg er een grote zee van zilverre vlammen rondom de platte steen, de vlammen dansten gevaarlijk heen en weer. Opeens waren ze net zosnel verdweenen als dat ze verscheenen waren. De elementen maan en vuur waren mijn lievelings, daarom was Lotte er ook redelijk goed in. Ik vond het alleen spijtig dat ze niemand in de fik kon steeken, als iemand de vlamen zou aanraken zou hij/zij niet verbranden maar het voremde wel een ondoordringbaar schild en als je eraan kwam voelde de vlammen als harde zweepslagen aan.

[echt typisch iets voor mij om de reegels rap door te lezen en dan de helft te vergeten xD]

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyzo dec 30, 2012 10:14 pm

Something I never seen before. Image
[»| Ruan |«]
..Being annoying, once again.


Puck ging erop in, iets wat me goed deed. 'Zeg mij wat, op z'n nachten is Lotte beter met haar kracht dan op andere nachten.' zei Puck. Ik keek haar even vragend aan. "Wat voor krachten heeft Lotte dan?" vroeg ik en keek naar de witte wolvin. Die samenzweerdig naar Puck keek. Ik fronste kort mijn wenkbrauw. Plots verscheen er een zee wat zilveren vlammen rond de steen. Geschrokken haalde ik mijn benen omhoog. Toen ik me besefte dat het Lotte was die deze stunt uitvoerde, verdwenen de vlammen ook weer. Ik keek even verbaasd naar Lotte en toen weer naar Puck. "Cool," zei ik na een tijdje. Een nieuwe grijns omhulde mijn lippen."Kian hier kan niet veel bijzonder, alleen water sturen. Eigenlijk alles wel met water," zei ik en knikte naar Kian. Die aanstalten begon te maken om zijn krachten eens te laten zien. "Maar die hoeft hij natuurlijk niet te laten zien," zei ik met een barse stem richting Kian. Kian ging weer liggen en keek me met grote ogen. Ik zuchtte een keer. De kracht van Kian waarin hij een andere persoonlijkheid van mij kon op roepen, liet ik maar even achter wegen. Ik denk dat Puck er niet zo opgesteld is als ik opeens rode ogen krijg en haar probeer te vermoorden. Ik grinnikte kort om de gedachtes. Natuurlijk zou ze zich niet makkelijk op geven en haar handmessen weer tevoorschijn halen. Ik dwaalde af met mijn gedachtes en begon me in mijn hoofd al helemaal het gevecht uit te stippelen. Ik schudde kort mijn hoofd en besefte dat ik niet alleen was. "Tuurlijk heeft Kian ook zijn irritante trekjes, zo praat hij bijvoorbeeld echt je oren van je kop," zei ik en knikte even kort naar Kian. Die sprong verontwaardigt op. "Helemaal niet! Ik kan heel goed stil zijn. Dat heb je toch ook gemerkt bij Sunset, Laura en Miku? Alsof altijd alles mijn schuld is. Oké ik kan soms een beetje te veel praten, maar dan wil jij dat ook,"zei Kian. "Helemaal niet, anders deed ik toch geen muziek in als jij weer eens van je praatbuien hebt?!" zei ik met een geïrriteerde stem. "Ach Ruan, ik ben jouw ware aard dus ga er maar niet omheen draaien, je wilt mij gewoon graag zijn," zei Kian met een grijns. Nu was hij al helemaal mooi! "Ja tuurlijk, natuurlijk wil ik graag iemand zijn die je oren van je kop zeurt. Die veel te nieuwsgierig is en die nauwelijks stil kan zitten. Nou nee bedankt," zei ik met een barse stem. Kian keek even weg. Dit hadden we wel vaker, ruzie. Waarschijnlijk wou ik inderdaad van binnen net zoals Kian zijn, maar ik had een soort afweer systeem gebouwd waardoor ik nu niet meer zoals hem wou zijn. Ik bleef even stil, toen ik me weer rustig genoeg voelde richtte ik mijn aandacht weer op Puck. "Sorry voor dat," zei ik en knikte even kort en verontschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Puck

Puck


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Vlaams-Brabant

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 15
Naam Aura:: Lotte
Geslacht:: Girl

Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Emptyma dec 31, 2012 2:25 am

'Zeg mij wat, op z'n nachten is Lotte beter met haar kracht dan op andere nachten.' ging Puck erop in. Ik zag eerst hoe Ruan me vragend aan keek en toen vroeg "Wat voor krachten heeft Lotte dan?". Op dat moment zag ik Lotte samenzweerdig naar me kijken en plots stegen rondom de platte steen zilverre vlammen op. Ik zag hoe Ruan schrok, en grinnikend dacht ik perfecte timing Lotte. Toen hij door leek te krijgen dat mijn aura hier voor zoregde verdweenen de zilverre vlamen net zosnel als ze verscheenen waren. De jongen keek verbaasd van Lotte naar mij, uiteindelijk zei hij "Cool,". 'Spijtig genoeg kan ze niemand in de fik steeken.' zei ik, haar kracht was leuk. Maar ik was nu eenmaal een sadist die mensen die me dwars zaten graag in de fik wou steeken en niet belagen met een magisch schild die aanvoelde als zweepslagen. Ruan haalde me uit mijn gedachten gang door te zeggen "Kian hier kan niet veel bijzonder, alleen water sturen. Eigenlijk alles wel met water,". Ik keek even naar de zwarte panter, die eruitzag alsof hij zou tonen wat hij allemaal kon. Maar toen Ruan hem voor was en op een barse toon zei "Maar die hoeft hij natuurlijk niet te laten zien," ging de zwarte panter terug liggen en keek met grote ogen op naar Ruan. Ik had zoal een gevoel dat dit kibbelen zou worden, en zotezien Lotte ook want ze ging iets rechter zitten en spitste haar oren. Het bleef even stil maar toen Ruan opeens zonder reden kort grinnikte fronste ik even. Toen ik hem zijn hoofd zag schudden wist ik bijna zeker dat hij even afgedwaald was naar zijn eigen gedachten wereld. "Tuurlijk heeft Kian ook zijn irritante trekjes, zo praat hij bijvoorbeeld echt je oren van je kop," zei Ruan en hij knikte weer naar de panter kian. Ik moest even grinniken, Lotte had ook ambetante trekjes. Ze was altijd voorzichtig en op alles voorbereid terwijl ik echt roekeloos tewerk ging. Toen de panter verontwaardigd opsprong, keek ik terug nieuwschierig naar beide. "Helemaal niet! Ik kan heel goed stil zijn. Dat heb je toch ook gemerkt bij Sunset, Laura en Miku? Alsof altijd alles mijn schuld is. Oké ik kan soms een beetje te veel praten, maar dan wil jij dat ook,"zei de panter tegen Ruan. "Helemaal niet, anders deed ik toch geen muziek in als jij weer eens van je praatbuien hebt?!" reageerde Ruan geëriteerd, ik stoorde me er totaal niet aan. Iedereen had wel zo een momentjes met zijn aura. "Ach Ruan, ik ben jouw ware aard dus ga er maar niet omheen draaien, je wilt mij gewoon graag zijn," antwoorde de panter met een grijns. "Ja tuurlijk, natuurlijk wil ik graag iemand zijn die je oren van je kop zeurt. Die veel te nieuwsgierig is en die nauwelijks stil kan zitten. Nou nee bedankt," de stem van Ruan klonk weer bars. Ik keek even naar Lotte en vroeg me stil af of dit niet uit de hand liep. Lotte staarde terug met z'n blik van 'ik weet het zelf nietmeer zogoed'. De laatste woorden van Ruan deeden Kian zwijgen, ik onspande me weer eenbeetje en wachtte rustig af tot hij gekalmeerd was. Toen hij zijn aandacht weer op mij richtte zei hij "Sorry voor dat," hij knikte verontschuldigend. 'Is niks hoor, iedereen heeft dit wel eens.' ik lachte even en stoote Lotte kort aan. Zij zag het grappige ervan in en begon er niet verveelend om te doen. Daarna bleef ik sprakeloos, ik wist niet meer zogoed wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Something I never seen before. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Something I never seen before.   Something I never seen before. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Something I never seen before.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lyphyos :: Nalios-
Ga naar: