Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
Hogwarts {RPG} Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
Hogwarts {RPG} Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
Hogwarts {RPG} Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
Hogwarts {RPG} Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
Hogwarts {RPG} Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
Hogwarts {RPG} Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
Hogwarts {RPG} Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
Hogwarts {RPG} Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
Hogwarts {RPG} Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
Hogwarts {RPG} Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
Hogwarts {RPG} Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
Hogwarts {RPG} Ichari30Hogwarts {RPG} I4o6th

 

 Hogwarts {RPG}

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

Hogwarts {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Hogwarts {RPG}   Hogwarts {RPG} Emptyvr jan 04, 2013 12:46 am

Je kijkt nogmaals op je kaartje. Perron negen driekwart. Dat bestaat toch helemaal niet?! Je zucht, en beseft je als je het niet vind, je straks nog te laat bent. Opeens hoor je achter je een vrouwenstem roepen; ''Deze kant op voor perron negen driekwart!'' Je ziet dat ze het tegen haar kinderen heeft die achter haar aan gaan met hun karren. Jer besluit er heen te gaan, en duwt je karretje vooruit. ''Pardon mevrouw'' Begin je. ''Weet u waar Perron negen driekwart is?'' De vrouw lacht vriendelijk en zegt: ''Loop maar met ons mee!'' je knikt, en loopt mee. De groep staat stil bij een muur waar twee bordjs op hangen. En bordje 9 en een bordje 10. ''Je loopt recht door de muur tussen 9 en 10'' Zegt de vrouw vriendelijk. Je knikt aarzelend, en begint te rennen. Vlak voor de muur sluit je je ogen, en daar sta je opeens. Naast de Hogwarts express.


Naam: Hogwarts
Soort: RPG
Onderwerp: Hogwarts (Zweinstein)
Omschrijving: Dit is de wereldberoemde toverschool Hogwarts. Leer alles over magie, en word de beste tovenaar of heks allertijden!
Link: http://hogwarts-school.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: Zie site
extra: De eerste leden kunnen me gewoon zeggen in welke groep ze willen, als je een hoofd wilt zijn van een groep, bijvoorbeeld Severus Snape van Slytherin. zeg het dan in een PM, en dan zeg ik of je mag =3! Bij Griffindor is het Minerva McGonagall =3 Totdat alle hoofden er zijn, zal ik je toevoegen bij je groep =3

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hogwarts {RPG}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Out Of Character :: Off-Game :: Sites & Forums-
Ga naar: