Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
thanks! .:Ruan:. Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
thanks! .:Ruan:. Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
thanks! .:Ruan:. Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
thanks! .:Ruan:. Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
thanks! .:Ruan:. Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
thanks! .:Ruan:. Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
thanks! .:Ruan:. Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
thanks! .:Ruan:. Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
thanks! .:Ruan:. Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
thanks! .:Ruan:. Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
thanks! .:Ruan:. Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
thanks! .:Ruan:. Ichari30thanks! .:Ruan:. I4o6th

 

 thanks! .:Ruan:.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Is this the end? .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyma dec 03, 2012 4:15 am

ik plofte naast Echo neer, en pakte trillend mijn tas. Het was niet erg koud, maar de wind was zo gemeen dat het wel voelde alsof het minstens min driehonderd was. Ik zag dat Echo het ook koud had, en hij had nog wel een vacht. Ik graaide even snel door mijn tas, en pakte de rode broodtrommel die erin zat. Met mijn koude handen maakte ik het doosje open, en pakte en broodje met ham. Ik viste de ham er tussen uit, en gaf die aan Echo. Snel nam ik een hap van het droge brood. Ik kauwde moeizaam door, en deed de brooddoos weer terug in de tas. Opeens zag ik dat Echo gespitst luisterde naar een geluid, en zijn blik strak naar een plek richtte. Automatisch keek ik ook die kant op. Ik voelde nieuwsgierigheid opborrelen. Ik bleef een tijdje naar de plek staren, en opeens zag ik vanuit mijn ooghoek de vos wegspringen, en rennen naar de plek.


Ik pakte mijn tas op, en rende achter hem aan. De nieuwsgierigheid was al beginnen te razen door mijn aderen. Opeens stonden we naast een riviertje. Echo stond al met zijn blik naar het water te kijken. Ik zag dat er vissen in het water zwommen. Zo te zien was de ham van mijn brood niet genoeg voor hem. Langzaam schuifelde ik dichterbij, en liet mijn arm in het water glijden. En steek van kou gleed door mijn arm naar mijn hele lichaam. Opeens zag ik dat Echo uitgleed over een glad stuk ijs, en in het water belandde. Ik werd paniekerig, en probeerde hem eruit te vissen. Maar ik zag hem niet. Tot mijn schrik bedacht ik dat hij onder het ijs zou kunnen liggen. Ik werd een beetje duizelig. Mijn adem was al bijna op, want ik kreeg al bijna twee minuten geen lucht. Ik viel op mijn knieen, en bleef angstig toekijken hoe de zwarte waas voor mijn ogen groter werd. Na een paar secondes voelde ik een klap tegen mijn achterhoofd, en begon ik mijn bewustzijn te verliezen. Als er niet snel iemand kwam, zouden Echo en ik het niet halen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyma dec 03, 2012 4:41 am

De muziek dreunde door mijn oordopjes die ik in mijn oren hard. Waarschijnlijk kon Kian, die naast me liep, het ook wel horen. Mijn handen zaten in mijn zwarte spijkerbroek en mijn linkeroog stond verveeld. Mijn rechteroog was bedekt met een ooglapje die door middel van een band om mijn hoofd heen zat. Mijn witte haren met een lichtblauwe gloed piekte alle kanten op. Maar toch zag het er sexy uit. Ik had een oorpiercing in mijn rechteroor en verschillende kettingen om. Ik had een flodderig simpel wit t-shirt aan en schoenen met riempjes. Ik had een langer leren jas aan met een hoge kraag.Maar wat nog het meest opviel aan mijn outfit was het grote zwarte zwaard dat op mijn rug zat. Het handvat van het zwaard had een doodskopje. De sneeuw kraakte onder mijn voeten, terwijl ik de kou probeerde te negeren. Ik was op weg samen met Kian naar de rivier om Kian's magische krachten wat te trainen. Waarom zou ik mijn vingers vuil maken als iemand anders het kon doen? Ik grinnikte kort en een grijns stond kort op mijn gezicht. Plots begon Kian naast me harder te lopen. Ik fronste mijn wenkbrauw, maar werd ook nieuwsgierig. Ik liep er kalmpjes achteraan, maar versnelde mijn pas wel. Plots viel een lichaam in mijn zicht. Mijn hoofd vulde zich met verbazing. En ook in Kian's ogen was verbazing af te lezen. Ik liep naar het lichaam toe en zag dat het een meisje was. Het meisje was buiten bewustzijn en voelde koud aan. Ik rolde kort met mijn ogen en zuchtte, waarom lette die chiks nooit op? Ik deed mijn leren jas uit en legde die over het meisje heen. Ik keek rond, waar was de aura van dit meisje? Kian liep naar het ijs toe en ik volgde hem. Plots zag ik een bewusteloos vos aan de onderkant van het ijs. Ik hoefde Kian niet aan te kijken om aan te wijzen wat hij moest doen. Kian ontdooide het ijs kort, ik pakte de vos, en hij bevroor het ijs weer. Ik hield de vos kort in mijn armen, maar legde hem uiteindelijk naast het meisje neer. Ik ging bij het meisje zitten op een steen wachtte totdat ze bij bewustzijn kwam. Als ze bewusteloos bleef zou ik haar naar het dorp moeten brengen. En daar had ik totaal geen zin in. Met kille ogen keek ik naar voren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptydi dec 04, 2012 4:57 am

Ik probeerde mijn ogen open te doen. Maar het leek of die dicht zaten met lijm. Ook probeerde ik mijn mond open te doen, maar die zat ook net zo vast als mijn mond. Opeens voelde ik wat lucht opborrelen, en mijn mond begon wat open te gaan. 'Iemand heeft Echo uit het water gehaald' Spookte er door mijn hoofd. ik zou en moest diegene bedanken, want hij of zij had mijn leven, en dat van mijn Aura gered. Opeens lukte het om mijn ogen tot spleetjes open te doen. Ik zag een gestalte met wit haar, en een ooglap die vastzat aam een band om zijn hoofd. Ook zag ik dat de jongen de vos naast mij legde. Mijn blik zocht de aura van de jongen. Die kon toch niet ver zijn? Opeens zag ik en zwarte gestalte. Met moeite probeerde ik mijn zicht scherper te maken, en dat lukte. Ik zag een paar secondes een zwarte panter, maar toen vielen mijn ogen weer dicht. Opeens voelde ik een kracht in mijn armen en benen opvloeien. Ik ademde zacht door mijn neus. Ik had tien minuten stilgelegen, en had weer een beetje energie gekregen. Langzaam opende ik mijn ogen. Ik wilde gelijk de jongen bedanken voor het redden van mijn leven, maar ik was in een soort van shock waardoor ik niks kon zeggen. Langzaam gleden mijn vingers over de harde aarde. Moeizaam schreef ik wat. Na een tijdje was het klaar. Er stond 'Bedankt voor het redden van mijn leven' Ik glimlachte naar de jongen, en probeerde rechtop te gaan zitten. Maar toen ik bijna rechtop zat, begon mijn hoofd te bonken, snel ging ik weer naar achteren, en legde ik mijn hoofd tegen een steen, zodat ik wel wat steun kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptydi dec 04, 2012 7:39 am





Ik zag Kian naast me naar het meisje kijken, ik volgde zijn blik en zag dat ze haar ogen even kort opende, maar vervolgens ook weer sloot. Ik fronste mijn wenkbrauw, ook al begreep ik het wel. Net terug bij bewustzijn, dan heb je niet veel kracht. Verveeld bleef ik zitten, niet wetend wat te doen. Langzamerhand kreeg ik het ook koud, aangezien het winter was en ik mijn leren jas over het meisje had neer gelegd. Plots zag ik de arm van het meisje bewegen. Ik stond op en keek mee naar wat het meisje schreef. Na wat moeite was het klaar en las ik: 'Bedankt voor het redden van mijn leven' het meisje glimlachte naar me en probeerde recht op te gaan zitten, maar kennelijk ging dat toch niet en liet snel haar hoofd ondersteunen door een steen. "Tsst.. taku.." zei ik in het Japans. Ik liep naar mijn jas toe en pakte hem op. Ik twijfelde even, maar gaf hem toen aan het meisje. "Hier, je zou het vast wel koud hebben," zei ik nonchalant en bood hem aan. O mijn god ik was te goed voor deze wereld. "Pak nou maar aan, anders trek ik hem aan," zei ik wat geïrriteerder. Soms kon ik wat bot zijn, maar meestal bedoelde ik het goed. Ik liep teug naar de steen en ging erop zitten. Vragen vlogen door mijn hoofd heen, maar ik besloot maar niet té nieuwsgierig te worden. "Hoe komt je Aura onder het ijs?" vroeg ik nonchalant en knikte naar de vos. Een nieuwe rilling van de kou trok over mijn rug heen, maar opnieuw negeerde ik het. Met een kille blik keek ik het meisje aan. Ik vervloekte mezelf even kort binnensmonds, ik had nu in een restaurant in Anoutia kunnen zitten met een kop warme chocolade melk. Maar nee, iemand, genaamd Kian, wou weer graag bezig gaan met trainen. Ik zuchtte kort en richtte toen mij aandacht weer op het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptywo dec 05, 2012 3:27 am

Ik begon me steeds wat beter te voelen, en bleef diegene die me had gered in de gaten houden. Ik voelde een ijzige koud over mijn blote armen gaan, en probeerde mijn hand op te tillen. Maar die leek wel een paar honderd kilo te wegen. "Tsst.. taku" Zei de jongen voor me. Ik keek hem niet begrijpend aan. Wat zei hij? Ht klonk japans, en daar had ik natuurlijk geen verstand van. "Hier, je zou het vast wel koud hebben" zei hij nonchalant, en bood mij een jas aan. Ik keek hem wantrouwend aan. "Pak nou maar aan, anders trek ik hem aan," zei hij wat geirriteerder. Ik pakte hem langzaam aan, en legde hem over mijn armen en lichaam heen. "Hoe komt je Aura onder het ijs?" Ik keek naar het dier dat naast me lag te rillen, en drukte hem dichter tegen me aan. "Hij wile vis jagen, en gleed uit over de gladde stenen." Ik blies een pluk haar uit mijn gezicht, en zuchtte. Ik zag dat de jongen wat geirriteerd was, maar ik negeerde het. Een lange doodse stilte viel. "Dus... Hoe heet je?" Vroeg ik hem, om een gesprek aan te knopen.

-kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptywo dec 05, 2012 4:08 am





Het meisje keek naar de vos die naast haar lag en drukte die nog wat dichter tegen zich aan. "Hij wile vis jagen, en gleed uit over de gladde stenen." zei ze en blies vervolgens wat haar uit haar gezicht. Ik grinnikte kort. "Sodakana...," zei ik zacht met een grijns. Waarschijnlijk kon ze het niet eens horen, en als ze het kon horen, zou ze er waarschijnlijk niks van snappen. Een stilte viel. Ik liet mijn hand door mijn haren glijden en rilde opnieuw, toen een nieuwe gure wind langs mijn lichaam sneed. Ik wou net mijn MP4 pakken, toen het meisje mijn aandacht trok. "Dus... Hoe heet je?" vroeg het meisje. Natuurlijk, eerst veilig naar iemand anders vragen voordat je jezelf ging voorstellen. Ik zuchtte, volgens mij moet ik wat minder klagen. "Ik ben Ruan, waarschijnlijk heb je wel over me gehoord," zei ik met een grijns. Ik stond best bekend in Ahuro, niet omdat ik heel eng was of omdat ik super aardig was, nee omdat ik er gewoon sexy uit zag en vaak werd uitgevraagd en al dat soorten dingen. Ik was dan ook best een flirter. "En ik ben Kian, een panter zoals je kan zien, mijn kracht is water. Ik kan er allemaal soorten dingen mee doen," begon Kian. Ik keek hem waarschuwend aan. Kian had de slechte gewoonte om té veel te praten. Hij kon gewoon moeilijk zijn mond houden en hij was vak super druk. Kian negeerde mijn blik en ging gewoon verder. "Ik kan op water lopen, het besturen. O ja en natuurlijk laten bevriezen en ontdooien, anders had-..." "Kian!" riep ik geïrriteerd naar Kian, die abrupt zijn mond hield. Ik wreef over mijn voorhoofd. "Taku.. Shinea, o," zei ik tegen hem, terwijl ik mijn ogen even sloot. Plots schoot me te binnen dat ik niet alleen was en richtte mijn aandacht weer op het meisje. "Sorry," zei ik nonchalant en stond op. "Wat is jouw naam?" vroeg ik, terwijl ik wat dichterbij haar liep. "Schoonheid.." eindigde ik mijn zin mee en streek even kort haar haar dat voor haar gezicht hing. Een grijns lag op mijn gezicht en ik ging recht op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptywo dec 05, 2012 5:02 am

Ik wreef even in mijn ogen, en keek weer naar de jongen voor mij. "Sodakana...," Hoorde ik heel zacht. Het was zo zacht, dat ik niet zeker wist of hij wel wat zei. Hij streek zijn hand door zijn haren, en zuchtte. "Ik ben Ruan, waarschijnlijk heb je wel over me gehoord," Zei hij met een grijns. Ik grinnikte terug, en bestudeerde hem. Een ooglap, rossig haar, Ik hield nooit van rossig haar, maar bij deze jongen zag het er hartstikke tof uit. "En ik ben Kian, een panter zoals je kan zien, mijn kracht is water. Ik kan er allemaal soorten dingen mee doen," Ik luisterde naar de panter, die doorratelde. Echo liep voorzichtig naar de panter toe, en snuffelde even aan hem. ik glimlachte naar de jongen, en luisterde weer grinnikend naar de panter. "Ik kan op water lopen, het besturen. O ja en natuurlijk laten bevriezen en ontdooien, anders had-..." 'Kian!" Riep Ruan geirriteerd. Ik grinnikte weer. "Taku.. Shinea, o," Zei hij, en sloot zijn ogen. Ik bleef naar hem kijken, tot hij zijn ogen weer opende. "Wat is jouw naam?" Vroeg Ruan terwijl hij dichterbij liep. 'Daar zal je het hebben' Schoot er door mijn hoofd. "Schoonheid.." Maakte hij zijn zin af, en streek een lok haar uit mijn gezicht. Ik begon te giechelen, dat na en paar secondes al in een slappe lach overging. ''Ruan. Je hebt meer nodig dan een hot uiterlijk. Ik wil geen jongen om me heen hangen die alleen naar mijn uiterlijk kijkt, maar ook naar mijn innerlijk. En, zo een raar type, hoort niet bij mij. Je bent veel te...'' I maakte mijn zin niet af en mijn lach was overgegaan in een serieus gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptywo dec 05, 2012 10:40 pm





Het meisje begon te giechelen, wat over ging in de slappe lach. Ik fronste mijn wenkbrauw en ging recht op staan. ''Ruan. Je hebt meer nodig dan een hot uiterlijk. Ik wil geen jongen om me heen hangen die alleen naar mijn uiterlijk kijkt, maar ook naar mijn innerlijk. En, zo een raar type, hoort niet bij mij. Je bent veel te...'' ze maakte haar zin niet af en haar gezicht stond serieus. Ik zuchtte en sloot mijn ogen een keer. Ik hoorde achter me hoe Kian naast me kwam staan. "Ik snap jou echt niet, wakandaio," zei ik en streek opnieuw door mijn haren heen. Ik overweeg even om mijn zwaard te pakken en haar hoofd eraf te rukken. Maar iets zei me, waarschijnlijk het waarschuwende pootje van Kian, dat ik het niet moest doen. Ik richtte mijn blik weer op het meisje. De blik was nu niet meer aardig of flirterig, maar kil en geïrriteerd."Doet eindelijk een jongen aardig, kap je hem af," zei ik. Het was waar, probeerde ik eindelijk eens aardig te doen, werd ik weer afgekapt. Ik red nooit meer een meisje als ie buiten bewustzijn is. "Zo'n kans krijg je nooit meer," zei ik waarna ik me omdraaide en weg liep. Kian bleef nog even voor het meisje staan. Die leek haar aardig te vinden. Ik zelf had ook geen problemen met haar, ik mocht haar wel, om haar lef en moed. Ze was niet zo'n meisje die al kwijlend aan mijn voeten lag, zoals de meeste. Zei keek verder dan mijn uiterlijk. Ik bleef staan en keek nog een keer over mijn schouder heen naar het meisje. "Ruan, ruan ruan!" zei Kian opgewekt, terwijl hij in kleine sprongetjes naar me toe sprong. Ik draaide me nu helemaal om en keek Kian verveeld aan. Werd hij nooit moe van zich zelf? "Ze is echt aardig, we zouden moeten blijven, je zou haar een kans moeten geven. In plaats van meteen weg te lopen als een meisje je een keer níet aardig vind om je uiterlijk. Snap je dan niet dat ze nog niks verkeerds heeft gezegd? Ze was gewoon aardig en ze is niet zo'n meisje die aan je voeten ligt te kwijlen om te smeken voor wat aandacht, zoals al die anderen," ik zuchtte en liet Kian door kakelen. Als hij eenmaal bezig was, was er geen houden meer aan. Ik plofte op nieuw neer op de steen en wachtte totdat Kian klaar was met praten, maar het leek wel eeuwig door te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyzo dec 09, 2012 12:24 am

"Ik snap jou echt niet, wakandaio," zei Ruan terwijl hij weer door zijn haren streek. En schuldgevoel stak in mijn lichaam als een mes dat een hart doorboorde. "Doet eindelijk een jongen aardig, kap je hem af," Ik kon wel door de grond zakken, zo erg schaamde ik me voor mezelf. Het probleem was, dat als ik sorry zou zeggen, dat hij dan misschien nog kwader zou kunnen worden. "Zo'n kans krijg je nooit meer," Ik knikte, want hij had gelijk. Ik was niet zo iemand die altijd gelijk wilde hebben. Ik ging ermee om als iemand gelijk had, zoals Ruan nu had. Hij draaide zich om en liep weg. Maar de aura van Ruan bleef nog even hangen. Zo te zien mocht die me wel. Ik streelde de kop van de panter, en glimlachte warm. "Ruan, ruan ruan!" Riep de aura terwijl hij naar de jongen huppelde. Ze is echt aardig, we zouden moeten blijven, je zou haar een kans moeten geven. In plaats van meteen weg te lopen als een meisje je een keer níet aardig vind om je uiterlijk. Snap je dan niet dat ze nog niks verkeerds heeft gezegd? Ze was gewoon aardig en ze is niet zo'n meisje die aan je voeten ligt te kwijlen om te smeken voor wat aandacht, zoals al die anderen," Ik bleef kijken, nieuwsgierig naar de reactie van Ruan. Die ging op een steen zitten, en zo te zien werd hij moe van het geratel van de aura. Ik piekerde nog even door over het sorry zeggen, en hakte de knoop door. Ik stond op, en nam de jas mee in een van mijn handen. Echo liep mee, en ze kroop op mijn schouder. Na een paar secondes stond ik voor Ruan, en gooide zijn jas voor hem neer. ''Sorry'' Mompelde ik. Het klonk niet heel erg overtuigend. Ik hurkte, en stak mijn hand uit. Als hij mijn hand zou schudden, dan zou hij het me vergeven. En ik hoopte ook dat hij dat deed.

-Srry, heb Echo veranderd in een meisje XDD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyzo dec 09, 2012 1:07 am





".. En daarom moet je blijven," dat waren de laatste woorden van Kian. Eindelijk, ik zuchtte opgelucht en stond weer op. Ik strekte me een keer uit. Ik had teveel stil gezeten.Ik liep veel, aangezien ik geen vaste woon plek had. Ik kwam uit een bos bij Oneeos. Het bos was niet echt bepaald een fijne plek om te verblijven, dus ik vertrok. Kian die eindelijk zijn mond stil had gehouden keek me nu aan met pretoogjes. Ik fronste mijn wenkbrauw. "Kian, je moet echt een keer leren om stil te blijven," zei ik en zuchtte opnieuw. Kian grinnikte. "Dat heb ik nou al zo vaak gehoord dat ik het gewoon negeer," Ik keek hem geïrriteerd aan, maar ook dat leek hij te negeren. Ik richtte mijn aandacht op het meisje. Waarvan ik de naam nog steeds niet wist. Het meisje stond op en nam de jas mee. Darn, ik was bijna weg gegaan zonder mijn jas. Ik was soms echt dom. Ik legde mijn hand op mijn voorhoofd. "Baka.." schold ik mezelf zachtjes uit in het Japans. Toen het meisje voor me stond gooide ze de jas neer. Ik fronste mijn wenkbrauw. Wat wou ze van me? Kian maakte zich eindelijk een keer nuttig en pakte de jas op, die hij vervolgens aan mij gaf. Ik knikte even kort dankbaar naar het meisje en draaide me toen weer om. ''Sorry'' hoorde ik het meisje mompelen achter me. Ik draaide me om naar het meisje. Verbaasdheid was in mijn ogen te zien. Was zij wel die gene die fout zat? Was ik niet die gene die fout zat en zich moest verontschuldigen? Het meisje stak haar hand naar mij uit, als een teken van verontschuldiging. Ik keek er even naar, niet wetend wat te doen. Ik pakte hem uiteindelijk aan. Ik kneep er zachtjes in, de hand voelde zacht en warm aan. Een korte twinkeling van pret verscheen in mijn ogen, voordat ik haar naar mij toe trok en mijn lippen zachtjes op die van haar legde en haar vervolgens zachtjes kuste. Ik sloot mijn ogen en liet me even mee gaan met het moment. De kus duurde niet langer dan 30 seconden, toen trok ik me liefkozend weer van haar af. Alsof het nooit gebeurd was, nam ik een nonchalante houding aan. "Trouwens, hoe heet je?" vroeg ik nonchalant, alsof het nooit was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyzo dec 09, 2012 4:55 am

"Ik snap jou echt niet, wakandaio," ik zuchtte zachtjes, want ik werd net zo moe als Ruan van het eeuwige geklets. "Kian, je moet echt een keer leren om stil te blijven" hoorde ik hem mompelen. Ik grinnikte heel zachtjes. "Baka" schold Ruan zichzelf uit, terwijl hij zijn hand tegen zen voorhoofd sloeg. Ik glimlachte lief, en streek weer een pluk uit mijn gezicht. Hij fronste zijn wenkbrauwen. Ik keek hoe hij wegliep, maar na en paar seconden draaide hij zich verbaast om. Het was gelukt, de verontschuldiging was gelukt! Ruan twijfelde even of hij mijn hand wilde schudden, maar hij deed het wel. Ik glimlachte weer warm. Een korte twinkeling van pret verscheen in Ruans ogen. Langzaam kwamen onze gezichten dichter bij elkaar, en raakten onze lippen elkaar aan. Een vreugde schet ging door mij heen. Genieten van dat moment sloot ik mijn ogen, en ongeveer een halve minuut later gingen ze weer open, en was het moment over. Een ondeugende grijns speelde om mijn mond. Ik zag dat Echo met een big smile toekeek. Langzaam ging ik naast Ruan zitten, die weer een nonchalante houding aannam alsof dit nooit geneurt was.. Terwijl mijn hart vreugdedansjes deed in mijn lichaam, was mijn mond stil. Na een paar seconden stilte begon Ruan te praten. "Trouwens, hoe heet je?" Vroeg hij. "Ik ben Laura" zei ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyma dec 10, 2012 5:33 am





Het had geleken alsof het meisje wel degelijk van de kus had genoten. Een sluwe grijns sierde om mijn mond, terwijl ik Kian via mijn ooghoek bezorgd zag kijken. Die panter maakte zich té druk om dingen. Het meisje ging naast me zitten en beantwoordde mij vraag: "Ik ben Laura" zei ze glimlachend. Ik knikte kort. Als een soort beleefde knik dat ik het leuk vond om haar te ontmoeten. Ik zette mijn handen achter me neer en leunde naar achter. Ik keek omhoog, waar de bladeren ritselde. Ik genoot even kort van het geluid en van de wind die door mijn haren ging. Een gedachte schoot door mijn hoofd heen. "Was dat je eerste kus?" Het was eruit voordat ik er erg in had. Natuurlijk was het niet bedoelt om hard op te zeggen, maar ja, die vraag spookte wel rond in mijn hoofd. Als het zo was, had ik een meisje eerste kus gestolen. Terwijl ik niks bijzonders voelde voor haar. Ja, het klonk hard. Ik deed misschien aardig, ik zag er misschien vriendelijk uit, maar eigenlijk was ik de grootste klootzak die je kon bedenken. Ik had al vaker meisjes hun eerste kus gestolen en daar had ik geen spijt van gehad. Natuurlijk dachten ze dat ze 'speciaal' waren dat hun 'the one' waren. Maar ik had ze simpel weg afgewezen en was weg gelopen. Ik hoefde niemand om me heen, Kian eigenlijk ook niet. Alleen, dat was hoe ik leefde. Ik had niemand anders nodig, tenminste, dat dacht ik. Schudde kort mijn hoofd, change the subject. Die hele tijd had ik mijn ogen gesloten gehouden en nu opende ik ze. Ze stonden kil. Ik keek het meisje aan. "Heb je geld?" vroeg ik nonchalant. Als ze dat had, dan wou ik beslist wat. Ik zou er veel voor doen. Ik had geen geld, aangezien ik leefde in Oneeos en dus geen werk had. Laat staan ouders die lief voor me zorgde. Als zij geld had, kon ik misschien eindelijk mijn kop chocomel krijgen. Ik had het nog nooit gehad, maar vloeibare chocolade, dat moest toch goddelijk zijn?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptydi dec 11, 2012 4:58 am

Ik zuchtte even diep, en keek naar mijn schoenen. Ik wist niets te zeggen, en volgde Ruan's blik die uitkwam op het bezorgde gezicht van Kian. Waar zou die bezorgd om zijn. Spookte er door mijn hoofd. Is die Ruan dan toch niet helemaal ok? Ik schudde de eeuwige gedachtes uit mijn hoofd, en keek naar Kian. Zijn zwarte pels glom in de zon. Ik glimlachte naar de aura van Ruan, en liet mijn blik weer naar mijn schoenen glijden. "Was dat je eerste kus?" Hoorde ik naast mij. Ik keek Ruan aan met een diep nadenkende blik in mijn ogen. Langzaam schudde ik van nee. 'Mijn tweede' Zei ik bijna fluisterend. Ik frutselde wat aan de veters van mijn gimpen. Ik wist weer niks te zeggen. Het gepieker in mijn hoofd leek maar eeuwig door te gaan, zoals het geklets van Kian. "Heb je geld?" Die vraag schoot mij binnen als en kogel in het hart. Gelijk sprongen er dikke tranen in mijn ogen. Ik dacht aan mijn oudere vriendje, waarmee ik het uit had gemaakt. Hij had ook altijd om geld gevraagd. Hij was altijd aardig en zorgzaam geweest. Maar op een dag vroeg hij om geld, en als ik het niet zou doen, had hij me doodgeschoten. Ik was hard weggerend, en hij gooide nog een mes achter me aan. Nu zat er een eeuwig litteken op mijn enkel. Ik draaide me naar me om, en keek hem met mijn betraande ogen aan. Echo legde al gelijk haar oren in haar nek, en ging beschermend naast me staan. Ik zuchtte diep, en wreef mijn tranen weg.


Laatst aangepast door Laura op di dec 11, 2012 7:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptydi dec 11, 2012 9:24 am





Bij het meisje sprongen de tranen in haar ogen. Mijn ogen werden groter, waarom moest ze huilen? Wat verbaasd keek ik haar aan, niet wetend wat te doen. Ze had eerder gezegd dat het niet haar eerste kus was, dus misschien moest ze huilen om een jongen? Maar waarom zou ze daar aan denken als ik over geld begon? Had ze misschien dingen gedaan voor die jongen voor geld? Of was die jongen een loverboy en had hij haar gebruikt voor geld? Ik wist het niet en ik wou het ook niet weten. Want één ding wist ik zeker, het moest niet iets fijn zijn wat die jongen haar aan had gedaan. Ik balde mijn vuisten. Ik had ook veel meisje zo aan het huilen gemaakt. Waarom voelde ik me schuldig? Het was toch haar eigen schuld? Toch?! Ik kon er niks aan doen. Alleen toe kijken. Toch? Verwarring sloeg bij me toe, wat moest ik doen. Ik keek naar Kian, die mij met aanmoedigende ogen aan keek. Ik knikte kort en keerde me toen weer naar het meisje toe. Zij draaide zich om naar mij en tranen biggelde over haar wangen. Ze wreef kort de tranen weg. Ik legde mijn hand op haar wang en streelde met mijn duim de overige tranen weg. Ik strekte mijn armen uit en omhelsde haar. "Het is al goed," fluisterde ik zacht, maar ik wist zeker dat Laura het kon horen. Zelf vond ik het knap dat ik zo iets deed, ik deed het niet vaak. Misschien werd ik dan toch uiteindelijk een goed mens. Of zou mijn slechte persoonlijkheid weer overnemen. Ik had namelijk twee persoonlijkheden. Mijn ouders dachten vroeger dat het aan mij lag, maar waarschijnlijk is het een kracht van Kian. Dan wordt ik heel gewelddadig en vernietig alles wat op mijn pad kom. Hoe je kan merken dat ik zo wordt? Mijn ogen zijn dan bloed rood. Langzaam en liefkozend trok ik me af van Laura en keek haar doordringend aan met mijn blauwe ogen. Ik hoefde haar niet te zeggen dat ik er voor haar was, dat deden mijn ogen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptydo dec 13, 2012 6:26 am

Ik probeerde de tranen binnen te houden, maar ze bleven maar stromen. Mijn haren plakten aan mijn natte wangen. Ik voelde de warme hand van Ruan een paar tranen van mijn gezicht af vegen. Ik zuchtte even, en probeerde weer rustig te worden. Ik wenkte Echo wat verder weg van het meertje want ik wilde niet dat ze er wéér in viel. Ik keek naar Ruan, die zijn blik naar Kian liet glijden. Met een kort knikje viel zijn blik weer op mij. ik haalde zachtjes mijn neus op. Ik zag de armen van Ruan uitstrekken, en mij omhelzen. "Het is al goed," En klein glimlachje speelde om mijn mond. ''Bedankt'' Zei ik geëmotioneerd. Ik boog weer achterover, en wreef weer een traantje weg. Ruan's ogen keken mij doordringend aan, en ik wist gelijk wat hij bedoelde. Ik begon weer te glimlachen, en pakte mijn tas. Snel graaide ik er wat uit, en gooide een paar blinkende munten voor zijn neus. ''Zin in chocolademelk?'' Zei ik grinnikend.

-Als jij hebt gepost, nieuw topic bij Anoutia?? :-P?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Emptyza dec 15, 2012 5:15 am





Laura begon weer te glimlachen, waardoor een opgelucht gevoel me bekroop. Ze pakte haar tas en graaide er een paar glinsterende munten uit die ze gooide voor mijn neus. ''Zin in chocolademelk?'' zei Laura grinnikend. Ik knikte kort en een glimlach was zowaar te zien op mijn gezicht. Ik stond en draaide me om. Plots voelde ik kloppende hoofdpijn. Ik viel op mijn knieën en greep met mijn handen naar mijn hoofd. Ik wist wat er zou gaan gebeuren, maar ik vocht er met al mijn macht tegen. Een rode gloed ging over mijn ogen heen. Maar ik gaf me niet over. Toen het eindelijk een beetje minder werd, stond ik langzaam op. Mijn hoofd naar beneden, mijn haren hingen in slierten langs mijn gezicht. Mijn ogen waren gericht op de grond en ik bleef met mijn rug naar Laura toe staan. Kian keek me met een bezorgde blik aan. Ik voelde medelijden voor hem, hij had net die vreselijke hoofdpijn ook gevoeld. Ik balde mijn vasten en vocht tegen mijn andere persoonlijkheid, ik zou niet opgeven. Maar ik moest slim zijn, ik wou niet weer iemand vermoorden die iets voor mij betekende. Ik voelde het bloed van mijn ouders nog door mijn handen vloeien. Ik schudde mijn hoofd, nu niet aandenken. Dan wordt het alleen nog maar erger. "Laura," begon ik zacht. "We spreken af in Anoutia, ik zie je daar," eindigde ik mijn zin mee. Voordat Laura nog wat in kon brengen rende ik weg en ging ik opzoek naar een plek waar ik tot rust kon komen. Ik zakte opnieuw op mijn knieën neer en mijn ogen flitste van blauw naar rood en weer terug. Ik wou niet opgeven, ik wou niet.

[topic end, maak jij nieuwe aan?]

Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





thanks! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: thanks! .:Ruan:.   thanks! .:Ruan:. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
thanks! .:Ruan:.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I-Im Sorry! .:Ruan:.
» Hello Again! .:Ruan:.
» Stay away or I do someything to you!{&Ruan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mosytia :: Draitia-
Ga naar: