Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
Hello Again! .:Ruan:. Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
Hello Again! .:Ruan:. Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
Hello Again! .:Ruan:. Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
Hello Again! .:Ruan:. Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
Hello Again! .:Ruan:. Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
Hello Again! .:Ruan:. Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
Hello Again! .:Ruan:. Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
Hello Again! .:Ruan:. Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
Hello Again! .:Ruan:. Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
Hello Again! .:Ruan:. Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
Hello Again! .:Ruan:. Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
Hello Again! .:Ruan:. Ichari30Hello Again! .:Ruan:. I4o6th

 

 Hello Again! .:Ruan:.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyza dec 15, 2012 10:15 pm

Ik haalde voor de laatste keer de kam door mijn haren, en smeet de kam weg. Ik sprintte de trap af, en griste mijn tas van de grond. Ik deed de deur open, en rende naar buiten. Ik rende de tuin uit, en de hoek om. Daar zag ik honderd meter verderop al de winkels van Anatouia. Best handig om daar dicht bij te wonen. Ik floot even op mijn vingers, en zag Echo al aankomen stormen. Ik glimlachte naar haar, en rende samen met haar langs de winkels. Waar was die ene nou waar ik met Ruan had afgesproken? Ohja! Daar was het! Ik ging naast het winkeltje staan, en leunde tegen het muurtje. Ik kwam even op adem, enboog voorover naar Echo, waarna ik haar op mijn schouder zette. Ik keek even op mijn horloge. Het was al later dan we hadden afgesproken. ''Z-Zou hij het vergeten zijn?'' Fluisterde ik tegen Echo. ''Ik denk het niet, Blijf nou nog maar even wachten'' Fluisterde Echo terug. Ik knikte even, en ging op het bankje naast mij zitten. Ik bleef scherp kijken, of ik Ruan ergens zag.

-inspiloosheid-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyza dec 15, 2012 11:40 pm





Het bloed spatte uit het zwijn en zijn handen zaten onder het bloed. Zijn zwaard bewoog hij heen en weer in het zwijn. Die het uit krijste van de pijn, maar uiteindelijk zijn lichaam verslapte. Een grijns stond op zijn gezicht, terwijl hij het zwaard met een ruk eruit trok. Zijn handen zaten onder het bloed en ook zijn kleren waren niet meer schoon. Kian stond naast hem, met een bezorgde blik op zijn snuit. De jongen negeerde het en stormde weg door het bos. Op zoek naar een nieuwe prooi die hij kon doden. Vanaf een afstandje keek ik toe, hoe mijn lichaam met mijn andere persoonlijkheid dieren en planten vermoordde. Hij liet een spoor van vernieling achter. Hij vernielde alles wat op zijn pad kwam en ging opzoek naar het grootste dier dat het meeste krijste wanneer hij hem vermoordde. Ik had het al opgegeven en keek alleen nog maar toe. Ik was al lang blij dat ik op tijd bij Laura weg kon komen. Anders was het fout met haar afgelopen. Ik had een afspraak gemaakt met Laura, om haar te ontmoeten in Anoutia, maar ik wist nu al dat ik niet op tijd zou zijn. Ik was nu al te laat, en mijn andere persoonlijkheid leek niet snel op te willen houden. Ik verveelde me kapot, het liefst wou ik dat het zo snel mogelijk ophield. Want ik had geen zin om straks helemaal onder het bloed te zitten als ik bij Laura aan kwam. Plots voelde ik langzaam maar beetje bij beetje, hoe ik de macht van mijn lichaam terug kreeg. Mijn lichaam was bezig om een konijn te vermoorden, maar op het laatste nippertje hield ik het tegen. Opnieuw zakte ik op mijn knieën neer op de grond en voelde hoe de bonkende hoofdpijn opnieuw mijn hoofd vulde. Ik schudde wild mijn hoofd en uiteindelijk voelde ik hoe alle macht over mijn lichaam terug was. Ik keek naar mijn handen, die nog onder het bloed zaten. Ik zuchtte en stond op. Ik liep naar een dichtstbijzijnd riviertje en begon mezelf schoon te maken. Het bloed was moeilijk om er af te halen en op sommige plekken bleef het zitten. Ik zuchtte en keek naar mijn spiegelbeeld, maar daarvan schrok ik echter. Mijn ogen waren nog steeds rood, terwijl ik de macht over mijn lichaam al weer terug had. Ik keek naar Kian, maar die begreep er ook niks van. Ik stond op en draaide me om. Ik liep door het bos heen, richting anoutia.

Na een tijdje lopen kwam ik dan toch uiteindelijk in anoutia aan. Veel mensen keken me vol walging aan en andere juist vol bewondering. Ik zuchtte en liep richting de winkel toe waar ik met Laura had afgesproken. Ik keek even zoekend om me heen, maar al snel vond ik haar. Ik ging naast haar zitten op het bankje en probeerde oogcontact te vermijden. Ik zou niet graag willen dat ze mijn rode ogen zag. "Hee," zei ik langzaam, terwijl ik naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyzo dec 23, 2012 5:55 am




Ik keek met een glimlach naar Ruan die naast me kwam zitten. ''Hee,'' Zei hij langzaam terwijl zijn blik op de grond rustte. ''Zullen we naar binnen gaan?'' Vroeg ik met een zachte toon. Ik wachtte niet op antwoord en liep al naar binnen. Opeens had ik helemaal geen zin meer. Dat kwam omdat ik eenpaar andere zag. Die treiterden en sloegen me altijd in elkaar. ik probeerde ze te negeren, maar dat lukte niet echt. ''He dar is onze bitch wer!'' Riepen ze treiterend. Ik keek ze niet aan, en ging zitten op een stoel waar een tafel bij stond. Opeens voelde ik een snijdende pijn. Ik draaide me geschrokken om, en zag dat een jongen met zijn mes in Echo's staart had geprikt. Ik rende er heen, en trok mijn zwaard. ''Ik ben niet bang om je te doden!'' Riep ik vol afschuw. ''Haal dat mes uit Echo's staart'' Riep ik dreigend terwijl ik het mes tegen zijn keel aandrkte. De jongen haalde het gelijk weg, en rende weg. Jammergenoeg gingen de andere niet. Zij zouden mij zometeen verder gaan treiteren. Ik ging zitten tegenover Ruan, en hield Echo dicht tegen me aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyzo dec 23, 2012 9:48 am





''Zullen we naar binnen gaan?'' vroeg Laura zacht. Ik knikte en volgde Laura naar binnen. Laura's stemming leek om te slaan en ik kwam er al snel achter dat het door een stil anderen kinderen gingen die Laura duidelijk leek te willen negeren. Het lukte niet helemaal, al helemaal niet toen een jongen wat naar haar riep ''He dar is onze bitch wer!'' Laura probeerde het te negeren en ging zitten. Ik volgde haar voorbeeld en ging ook zitten. Via mijn ooghoek hield ik de groep in de gaten. Het beviel me niet hoe ze deden tegen Laura. Ik zag plots hoe een jongen een mes in de staart van Echo stak. Ik stond met een ruk op, maar voordat ik ook maar iets kon doen, had Laura haar zwaard tegen de nek van de jongen gezet. ''Ik ben niet bang om je te doden! Haal dat mes uit Echo's staart'' zei Laura. Ik was even verbaasd van de plotselinge verandering van Laura. Ik had haar nog nooit zo gezien, maar ja, ik kende haar ook niet zo lang. De jongen deed wat Laura zei en haalde het zwaard op uit de staart van Echo. Laura ging weer zitten en hield Echo stevig tegen zich aan. De rest van de groep was niet weg gegaan. "Tsst..," zei ik kort en liep naar de groep toe. De groep keek me verbaasd en daarna uitdagend aan. Ik trok mijn zwaard en met een geweldige kracht stak ik hem in de vloer voor de groep. Waarvan sommige angstig naar achter deinsde. "Zeg, jullie," zei ik met een grijns op mijn gezicht. "Blijf met je vieze poten van mijn meisie af!" riep ik en mijn ogen stonden woedend. Ik hoorde een paar kinderen van de groep slikken. Anders keken juist verbaasd. Natuurlijk speelde ik het allemaal, als die snotkinderen zouden weten dat ik haar zou beschermen, zulle ze die handen wel van haar af houden. Ik trok mijn zwaard weer uit de vloer en deed hem weer op mijn rug. Ik liep naar Laura toe en boog me naar haar toe. Een korte kus op haar wang vervolgde. Ik keek vervolgens de groep kinderen woedend aan, die hielden zich wel voorlopig stil. Ik ging weer tegenover Laura zitten. En gaf haar een knipoog zonder dat de groep kinderen het zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyma dec 24, 2012 4:49 am

"Tsst..," Zei Ruan terwijl hij naar de groep toe ging. Ik wilde hem nog tegen houden, maar het was al te laat. Ik keek met ingehouden adem toe. Ruan én die groep waren bijde instaat tot veel dingen. En daaromkon dit nog slecht aflopen. Ruan stak met een geweldige kracht zijn zwaard in de grond, en zei: "Zeg, jullie,'' Al gelijk deinsde er een paar mensen achteruit. Blijf met je vieze poten van mijn meisie af!" Ik bleef met vernauwde ogen toe. Meissie? had hij dat gezegd? En paar mensen uit de groep begonnen te slikken. Ik grinnikte. Het was wel grappig om die groep nu opeens als bange kippies te zien. Ruan trok zijn zwaard uit de vloer, en liep terug naar me. Hij drukte eem korte kus op mijn wang. Ik bloosde licht. Ruan ging weer zitten enknipoogde naar me. Ik glimlachte speels terug, en stak mijn hand op zodat er een vrouw kwam. ''Twee chocolademelk alstjeblieft'' Zei ik met een grijns op mijn gezicht. De vrouw knikte en schreef het op haar blok. Ze liep weer weg. Ik keek met een speelse blik in mijn ogen naar Ruan.

-ik zit WEER op telefoon dus kan mijn sheet niet gebruiken-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyma dec 24, 2012 7:38 am





Laura stak haar hand op en stelde voor ons twee koppen chocolademelk. Waardoor ik al meteen dorst kreeg. Ik had echt zin in chocolademelk. Alleen hoopte ik stiekem wel dat Laura zou gaan betalen. Want ja, ik was plat zak. Ik keek naar Laura, die mijn blik beantwoordde met een speelse glimlach. Ik was even verbaasd. Was ze nou met mij aan het flirten, of leek dat maar zou? Ik hoopte van niet. Ten eerste, ze kon betere jongens krijgen dan mij en ten tweede, ik liet iedereen vallen die op mij verliefd was. En ja, ik had Laura nu al twee keer gekust, maar dat was allemaal maar een spelletje. En om, zoals nu, haar te helpen. Ik hoopte dat ze het niet serieus op pikte, want dan kon deze 'vriendschap' nog wel eens de verkeerde kant op gaan. Mijn ogen werden serieus. "Laura ik-" begon ik, maar stopte toen de serveerster er al weer aan kwam met twee dampende koppen. Met gulzige ogen pakte ik één van de koppen aan en zette die voor me neer. De serveerster zette de andere voor Laura neer. Ik bedankte de serveerster kort, en concentreerde me toen weer op de chocolademelk. De damp voelde warm en klef aan op mijn gezicht. Ik snoof de geur van chocola op en zuchtte even kort en gelukzalig. Ik wikkelde mijn handen om de kop dampende chocolademelk heen en genoot van de warme tinteling die door mijn lichaam schoot. Langzaam bracht ik de kop naar mijn lippen. Ik blies even, om er zeker van te zijn dat ik mijn lippen niet brandde. Toen, eindelijk, zette ik het kopje aan mijn lippen en liet ik het warme goedje in mijn keel glijden. Ik nam één slok, waarna ik hem weer terug op de tafel neer zette. Een nieuwe gelukzalige zucht verliet mijn lippen. Ook al genoot ik met al mijn zintuigen van de kop chocolademelk, via mijn ooghoek hield ik de groep kinderen scherp in de gaten. Ze konden wat gaan proberen, maar dan kon ik ze garanderen dat ze er niet ongedeerd vanaf kwamen. Ik keek naar Laura. Ik was helemaal vergeten dat ik haar iets wou vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyzo dec 30, 2012 10:48 pm




Ik haatte mezelf. Ik wist dat ik nog niet klaar was voor een nieuwe liefde. Maar hoe moest ik dat vertellen? "Laura ik-" Hoorde ik opeens. Ik keek hem met vernauwde spleetoogjes aan. Ik wist eigenlijk wat er zou komen, en ookal vond ik het stom om zoiets te denken, ik was opgelucht. Dat betekende dat er van beide kanten niks kwam. Ik wilde eigenlijk gewoon vrienden zijn. Ik knikte dat ik het begreep. ''Ik snap je. Ik ben eigenlijk niet eens klaar voor een nieuwe jongen'' Het kwam er stilletjes uit, en er stond een rode waas op mijn wangen van schaamte. Ik pakte mijn beker chocolademelk op, en nam er een grote slok van. Ja chocolademelk, dan lijkt het of al je zorgen even, heel even weggaan. Ik sloot heel even mijn ogen om er van te genieten, en zette het kopje daarna weer neer. Ik zuchtte even. I kon zo nog 100 bekers bestellen, maar dat deed ik natuurlijk niet.

-Speedpost-

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Emptyma dec 31, 2012 12:23 am

Hello Again! .:Ruan:. Image
[»| Ruan |«]
..No inspiration left.


Laura knikte als teken dat ze het begreep. ''Ik snap je. Ik ben eigenlijk niet eens klaar voor een nieuwe jongen'' zei Laura. Ik keek op. Een grijns vormde zich rond mijn lippen toen ik zag dat Laura een beetje moest blozen. Ik grinnikte kort en nam een nieuwe slok van mijn chocolademelk. Ik keek weer naar de groep. Maar besloot uiteindelijk om me er niet te druk over te maken. Ik richtte daarom mijn aandacht weer op Laura. "Ken je die groep?" vroeg ik aan Laura en knikte in de richting van de groep kinderen. Zelf werd ik noot geplaagd. Maar wat wou je dan ook, waar ik was opgegroeid waren er nooit kinderen. Ik heb nooit op een school gezeten. Je kon zeggen dat ik in het wild leefde. Maar het maakte mij allemaal niet uit. Ondanks alles sta ik niet onder anderen mensen. Ik ben wie ik ben en ik ben er trots op. OMG, zo klonk ik net als zo'n neurd. Ik rolde kort met mijn ogen om die gedachtes en keek weer naar Laura.

[flut flut flut, sorry mijn inspi is echt nul, ik ben leeg gezogen door 6 andere topics hiervoor xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Hello Again! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Again! .:Ruan:.   Hello Again! .:Ruan:. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello Again! .:Ruan:.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I-Im Sorry! .:Ruan:.
» thanks! .:Ruan:.
» Stay away or I do someything to you!{&Ruan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Enythitia :: Anoutia-
Ga naar: