Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
Rain and wind! {open} Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
Rain and wind! {open} Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
Rain and wind! {open} Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
Rain and wind! {open} Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
Rain and wind! {open} Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
Rain and wind! {open} Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
Rain and wind! {open} Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
Rain and wind! {open} Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
Rain and wind! {open} Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
Rain and wind! {open} Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
Rain and wind! {open} Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
Rain and wind! {open} Ichari30Rain and wind! {open} I4o6th

 

 Rain and wind! {open}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luka

Luka


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 04-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 20
Naam Aura:: Anima (Dat betekent Soul)
Geslacht:: Girl

Rain and wind! {open} Empty
BerichtOnderwerp: Rain and wind! {open}   Rain and wind! {open} Emptyzo dec 30, 2012 2:57 am


Rain and wind! {open} 261dety
Luka

Mijn lange stijle roze haar hing glad langs mijn lichaam. De wind bries hard tegen onze ruggen. De zwarte kat die naast me liep had er zo te zien meer last van dan mij, Wat logisch was omdat ze vele maten kleiner was dan ik. Ik ging op mijn hurken, en pakte het dier op. Met een snelle handeling zette ik het dier op mijn schouder. Ik rilde eventjes. De wind was erg koud, en het begon te regenen. De kat op mijn schouder had er geen last van met die lange dikke vacht. Ik was wel een beetje jaloers, maar ik schudde het van me af. Nu moest ik even doorzetten. We waren toch bijna bij Anoutia. Ik begon wat sneller te lopen zodat we er sneller waren. Wat verlangde ik nu naar en droge en warme plek! Eindelijk daar waren de eerste huizen al. Er liepen maar enkele mensen rond. Ik grinnikte, dit zag er zo anders uit dan in de zomer. Dan was het stampvol! Ik rende naar een winkeltje totdat ik ervoor stond. Ik duwde de deur open, en gelijk stroomde er een warme gloed over me heen. Ik zwierde mijn doorweekte haar uit mijn gezicht, en zag dat ik in een bibliotheek terecht was gekomen! Ik ging aan en tafeltje zitten, en kwam even op adem. Misschien ging ik nog wel wat lezen later. Maar eerst zou ik even rusten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In Japan 8D

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 13 years already
Naam Aura:: Lili
Geslacht:: Girl

Rain and wind! {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain and wind! {open}   Rain and wind! {open} Emptyma dec 31, 2012 12:02 am




Buiten adem rende Kiki met haar blauwe geweer achter mijn aura aan. "Lili!" riep Kiki buiten adem. De slang weigerde om te stoppen en kronkelde vrolijk verder. Kiki stopte even en zuchtte geïrriteerd. "Dan moet ze het zelf maar weten," zei Kiki en plofte neer op een boomstronk. Ze zette haar blauwe koptelefoon op en deed de muziek aan. Ze haalde haar rugzak van haar rug en ritste die open. Kiki pakte een doekje uit haar tas en begon haar geweer zorgvuldig schoon te maken. Haar ogen glinsterde kort, ze was blij met haar geweer. Ze kon er goed mee over weg en was er zeker niet bang voor om het af te vuren. Kiki was niet een door sneed meisje. Ze was altijd vrolijk, hield ervan om andere te hulpen, maar was niet bang om te vermoorden. Ze had dan ook al veel moorden op haar naam staan en was een gezocht persoon op vele gebieden. Kiki was erg snel en kon zich gemakkelijk onder dingen uit te praten. Je kon beter vrienden met haar worden dan vijanden. Plots verscheen Lili voor haar. Kiki grinnikte kort. "Ik zei toch dat je moest stoppen," zei Kiki met een grijns naar Lili, die net terug getelloporteerd was. Lili siste een keer. De metalen slang was de ware aard van Kiki. Een moordlustige slang die alles uit de kast haalde om iemand te vermoorden. Natuurlijk kon de slang niet veel schade aan brengen, aangezien de slang maar twee centimeter breed was en ongeveer 30 centimeter breed. Kiki pakte de slang op en zette die op haar schouder. Ze deed haar geweer in haar rugzak en deed die vervolgens op haar rug. Langzaam stapte ze verder. Kiki keek op, toen een gure windvlaag in haar gezicht sneed. Boven haar kwamen donkere wolken samen. De wind draaide. Kiki zuchtte, een regenbui was op komst. Kiki versnelde haar pas en was al snel aan het rennen. De slang bleef eindelijk eens trouw op haar schouder. Kiki kwam al snel de welbekende winkelstraat binnen, Anoutia. Druppels vielen in hoge snelheid naar beneden en maakte Lili en Kiki drijfnat. Het eerste de beste gebouw liep Kiki naar binnen. Een walm van warmte kwam in haar gezicht. Kiki zag dat ze in een bibliotheek terecht was gekomen, saai. Kiki wou zich omdraaien en weg lopen, maar Lili dacht daar anders over. Lili sprong soepel van de schouder van Kiki en kronkelde in de richting van een meisje met roze haar. Lili was bijna bij het meisje aan gekomen en maakte zich klaar voor de aanval. Kiki spurtte er heen en sprong op de slang. Kiki lag lang uit op de grond, maar had in haar handen de slang. Kiki slaakte een opgeluchte zucht. Kiki stond op en zette de metalen slang weer op de schouder van Lili. "Sorry daarvoor," zei Kiki met een glimlach. "Ik ben Kiki en dat is Lili," stelde ze zichzelf en Lili voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rain and wind! {open}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Enythitia :: Anoutia-
Ga naar: