Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Ichari30||~Sneeuw Festival~|| (evenement) I4o6th

 

 ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)

Ga naar beneden 
+2
Flare
Ruan
6 plaatsers
AuteurBericht
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptywo dec 19, 2012 4:41 am

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Sneeuw11





Sneeuw dwarrelde in kleine vlokjes naar beneden. Eerder werd mijn andere persoonlijkheid door de sneeuw naar boven gehaald, maar nu kon ik er met volle teugen van genieten. Een zwarte wollen sjaal lag om mijn nek heen. Mijn handschoenen zaten om mijn handen heen. Met mijn blauwe ogen keek ik bewonderend naar de vele lichtjes die op het plein van Celios uit gestaald waren. Om de fontein Celios was er een uitgebreide ijsbaan, waar je na het schaatsen wat warme chocomel kon drinken. Voor de rest waren er leuke kraampjes waar je leuke kerst dingetjes kon kopen en overal waren heerlijke zoetigheden te koop. Zoals: waffels, poffertjes, oliebollen en appelflappen. Al deze lekkernijen werden natuurlijk zelf gemaakt. De avond was bijna gevallen en de gouden zonnestralen van de ondergaande zon gaven de besneeuwde daken een betoverende gloed. Langzaam liep ik naar een chocolademelk kraam. De verse sneeuw kraakte onder mijn voeten en ik genoot van het geluid van spelende kinderen in de sneeuw. Ik begroette de vrouw die achter het kraampje stond en zei vervolgens dat ik wou chocolademelk wou. Toen ik uiteindelijk een dampend kopje met chocolademelk in mijn handen geschoven kreeg, begonnen mijn ogen te twinkelen. Ik draaide me weer om en ging zitten op een bankje die bij de ijsbaan stond. Kian ging naast me zitten op het bankje. Terwijl ik langzaam en voorzichtig van de chocolademelk zipte, keek ik naar de kinderen die een uitbundig sneeuwgevecht aan het spelen waren. Een harde piep was te horen. Ik keek op, net zoals velen anderen, en zag een iets dikkere meneer met een megafoon staan. Het was de burgemeester van Enythitia. "Laat het sneeuw festival beginnen!" zei de burgemeester opgewekt door de megafoon. Mensen klapten en niet lang daarna klonk er vrolijke muziek door de boxen die op het plein geplaatst waren. Gelach en vrolijkheid over stemde elke slechte gevoelens. Iedereen deed vriendelijk tegen elkaar, de beste tijd van het jaar.

[Dit is een evenement die van 19/12/12 tot 01/01/13 duurt. Tot die tijd mag je hier posten. Op 01/01/13 wordt dit topic gesloten met een slotje.]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Flare

Flare


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 18-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Brouww 8D

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17
Naam Aura:: Scrat
Geslacht:: Girl

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptywo dec 19, 2012 5:18 am

Spring time will come after winter
But the winter seems to last the whole year long


Het kleine meisje stapte langzaam door de sneeuw. Ze had een dikke jas aangetrokken over haar kleren. Ze droeg een muts met een wollen bol op de bovenkant. Flare liep langzaam over het plein. Het was prachtig hier. De sneeuw kraakte onder haar voeten ,bij iedere stap die ze zette liet ze een spoor van voet stappen achter. Ze glimlachte en liep naar een kraampje waar je een wafel kon halen. Flare groette de vrouw en vroeg haar om één wafel. Toen ze de wafel kreeg liep ze naar de fontein waar ze op het randje ging zitten om haar wafel te eten. Ze keek naar de gillende kinderen die een sneeuw gevecht hielden. Ze glimlachte. Haar hemelsblauwe ogen twinkelden en ze keek naar de sneeuw die naar beneden viel. De hemel was grijs gekleurd door een dik pak wolken wat de sneeuw bezorgden. Maar desondanks was het een prachtige avond. Het plein was gezellig verlicht en ze keek naar een kleine jongen die liep met een leuk versierde lampion liep. Flare glimlachte en at haar wafel langzaam op. Ze keek om zich heen en zag een panter naast een jongen op een bankje zitten. Toen ze de panter zag, die waarschijnlijk zijn aura was, dacht ze aan Scrat. Waar was hij? Op dat moment kwam het rossig kleurige katje aan gerend. Het beestje tilde zijn pootjes onvoorstelbaar hoog op, om maar geen natte poten te krijgen. Ze glimlachte en ging wat rechter op zitten. Scrat sprong op haar schoot en nestelde zich op haar benen. Ze glimlachte en streek over zijn ruggetje. Het beestje was klein gebleven. Je zou nu nog kunnen zeggen dat hij een kitten was, maar hij was al volwassen. Scrat opende zijn oogjes en keek met zijn kraal oogjes naar Flare. Flare kietelde hem zachtjes achter zijn oren. Scrat begon te spinnen waardoor Flare wat meer ontspande. Ze vond het vervelend om hier bijna helemaal alleen te zijn, het was eng om alleen te zijn in zo'n grote groep mensen. Ze keek even schichtig om zich heen. Toch, ook al was ze alleen met Scrat, was het prachtig. Flare keek naar de burgemeester die aankondigde dat het festival kon beginnen. Ze was nog nooit eerder op een festival dus dit was leuk. Ze keek naar de kinderen die schaatsten en de rest die speelde. Ook al krijste ze enorm was het leuk om te zien. Ze grijnsde licht en keek toen weer naar Scrat. Het was enkel jammer dat er niemand was die zij kende. Flare keek naar een naderend groepje kinderen. Ze waren klein, waarschijnlijk een jaar of vier, vijf, ieder kindje had een wollen sjaal om zijn of haar hals en een te grote muts op het hoofd. De kinderen wilden mee doen aan het sneeuw ballen gevecht zo te zien. Een van hen raakte een hond die blaffend en piepend weg rende. Zachtjes lachte Flare. Scrat schrok wakker van de geluiden die ze maakte en keek toen naar de hond. Flare keek kort naar Scrat en haalde een hand over zijn kopje heen. Zijn rozige neus was koud, net als de rest van zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptywo dec 19, 2012 5:44 am




Ik riep nog even hard: ''IK GA!'' Toen ik geen antwoord kreeg haalde ik mijn schouders op, en rende met mijn schaatsen naar buiten. Natuurlijk had ik me warm aangekleed. Ik hoorde de sneeuw achter me kraken toen Echo en ik erdoorheen liepen. Ik keek in de verte, waar ik Celios al zag liggen. En klein glimlachje versierde mijn mond toen ik ernaar toe liep. Het was best druk, maar toch gezellig. Ik zag bij een kraampje een bekende jongen. ''Ruan!'' Riep ik lachend en uitgelaten terwijl ik naar hem toe liep. Ruan was inmiddels gaan zitten net zoals Kian. ''Hoe gaat het?'' Vroeg ik met een brede glimlach. Toen de geur van warme chocolademelk in mijn neus kroop kon ik het niet weerstaan. ''Ik ga even wat halen'' Zei ik snel terwijl i naar het kraampje achter het bankje liep. Ik groette de vrouw daar beleefd, en gaf haar wat geld. Nu ik ook een warme beker met Chocolademelk had liep ik weer terug naar Ruan en ging naast hem zitten. Ik nam een klein slokje van het warme drinken, en genoot even van het gezellige geklets, gelach, en gerommel om me heen. Ik had de schaatsen van me even in mijn tas gedaan. Ik ga natuurlijk niet de hele tijd met zo'n paar schaatsen lopen. Ik had al een tijdje niks gezegd, dus ik keek weer naar Ruan.

-KOOORT!!!!!!-

Terug naar boven Ga naar beneden
Rin
Lollypop Music
Rin


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 10-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Grees
Geslacht:: Girl

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptywo dec 19, 2012 8:21 am





Ik rende over het smalle paadje. "Waar is het nou?" Vroeg Grees ongeduldig laag vliegend naast mij. "Ik denk daar! Hopelijk is de choco nog niet op!" Antwoordde ik vol verlangen naar de chocomelk die klaar stond. Eindelijk zag ik het. Het bevroren water van de fontein. Kraampjes, schaatsbaan, chocomelk... CHOCOMELK! Ik werd helemaal warm vanbinnen. Ik rende naar het kraampje. De kinderen speelden. "Twee bekertjes alsjeblieft." Vroeg ik aan de mevrouw van het kraampje. Ik pakte ze aan en knikte als teken van dank. Ik liet me verderop ploffen in de sneeuw, en begon aan mijn choco te drinken. Grees dronk zijn bekertje. "Blijf jij hier zitten tot ik terug ben?" Grees knikte. Ik sprong op en rende naar de schaatsbaan. Ik graaide snel mijn schaatsen uit de tas, maar legde die van Grees ook neer om te kijken of hij ook nog mee wou doen. Ik trok mijn schaatsen aan, strikte ze, en sprong op de baan. Ik gleed vliegensvlug over de ijsgladde paden. Ik zag Grees verderop waggelen naar de schaatsen die ik had neergelegd. Ze waren speciaal voor vogels. Hij trok ze aan en ging de baan op. Ik bleef bij hem staan waar hij stilstond. "Wedstrijdje?" Vroeg ik, terwijl ik me klaar maakte. "Helemaal! Drie twee... een... START!" We zoefden langs! Grees was beter geworden, want hij haalde me bijna in! Mooi niet! Ik ging nog sneller... oeps... *poef* Uit de bocht gevlogen... Grees vloog bezorgd naar me toe. Ik was in een sneeuwberg beland. De kinderen lachten me uit. [b]"O, dus jullie vinden dit grappig?" Vroeg ik speels, terwijl ik een sneeuwbal van de grond graaide en gooide. Mis. Nee! Ik werd bekogeld, en lachend rolde ik en de kinderen op de grond. Ik rende naar de kraam van wafels en vroeg om 10 wafels. Ik deelde ze uit over de kinderen. Die zaten genietend op de grond te smullen. de 2 overgebleven wafels liet ik staan, mag gaf er toch een aan Grees en at er een zelf op. Ik keek naar andere mensen. Ik zag een blond meisje over de schaatsbaan zoefen. Kan ik ook. Ik pakte me schaatsen en daagde haar uit door langs haar te flitsen. Dit werd nog gezellig! Een wedstrijd in een pak sneeuw. Heerlijk dat wintergevoel!


Laatst aangepast door Rin op do dec 20, 2012 7:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptywo dec 19, 2012 8:59 am





Ik keek met kalme ogen om me heen. Het festival werd beetje bij beetje steeds actiever. Mensen zoefde op de ijsbaan en andere genoten van de mooie lichtjes en de lekkere geur van chocolademelk. Laura had eerder uitgelaten naar me geroepen en een glimlach was op mijn gezicht gekomen. ''Hoe gaat het?'' vroeg Laura. Ik grinnikte kort om haar opgetogen stem. "Gaat goed, leuk festival toch?" vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Iets wat je niet vaak zag, maar op dit soort dagen was iedereen vriendelijk tegen elkaar. ''Ik ga even wat halen'' zei Laura en liep al weg. Ik knikte kort. "Het is echt lekker!" riep ik haar nog na. Terwijl Laura chocolademelk aan het halen was, duwde ik Kian van het bankje af om wat plaats te maken voor Laura. Vrouwen gaan voor, toch? Toen Laura weer terug kwam, schonk ik haar een glimlach toe. Langzaam nam Laura een slokje van de chocolademelk. "Lekker toch?" zei ik met een grijns. Ik richtte mijn blik op mijn beker chocolademelk, die al bijna op was. Ik zuchtte teleurstellend en nam de laatste slok. Ik gooide het bekertje weg en richtte me weer op Laura. "Heb je schaatsen mee?" vroeg ik met twinkelende ogen aan Laura. Zelf kon ik behoorlijk goed schaatsen, ik deed het altijd op het moeras als die bevroren was door de kou. Het schaatste niet zo makkelijk, dus nep ijs zou een makkie worden. Ik wenkte Laura dat ze me moest volgen en liep richting de ijsbaan. Ik vroeg de vrouw bij een paar huurschaatsen. De vrouw gaf me de goeie maat schaatsen die ik vervolgens aan trok. De kou sneed langs mijn gezicht. Ik had nog steeds de zelfde kleuren aan, lange leren jas met hoge kraag, simpele spijkerbroek en toevallig een sjaal die ik ergens had gevonden. Ook zat het zwaard nog steeds op mijn rug, die veel mensen liet op kijken. Ik schoof de ijsbaan op en wenkte Laura "Kom op!" riep ik met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptydo dec 20, 2012 2:45 am




"Lekker toch?" Zei Ruan met een grijns. ''Heerlijk'' Zei ik genietend van het warme spul dat mijn mond binnenstroomde. Zo te zien had hij zijn beker al op. Ik nam snel nog de laatste slokken, en gooide het bekertje ook weg. ''heb je schaatsen mee?" Vroeg Ruan met een twinkeling in zijn ogen. Ik opende mijn tas, en haalde de schaatsen eruit. ''Tuurlijk. Ik ga niet op mijn schoenen schaatsen.'' Zei ik grinnikend. Ik zag Ruan een paar schaatsen halen bij de mevrouw van daarnet. Hij stond al op het ijs, en zei: "Kom op!" Ik zag dat Ruan het koud had, en deed zo snel ik kon de schaatsen aan. Behendig gleed ik over het ijs naar hem toe. ''Heb je het koud?'' Vroeg ik bezorgd terwijl ik mijn handschoenen uit deed. Ik had het niet vaak koud, en deze waren niet echt meisjesachtig ofzo. Het waren zwarte handschoenen die jongens en meisjes konden dragen. Ik gaf ze aan hem, en grijnste eventjes. Ik keek om me heen. Ik zag veel verschillende mensen zitten. Nog geen 50 procent was aan het schaatsen. Niet dat het me kon schelen, nee juist fijn toch? Lekker rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 06-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast me buren

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 14 jaar
Naam Aura:: Indy
Geslacht:: Girl

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptydo dec 20, 2012 5:56 am

Ik droeg een mantel en een kap over mijn gewone kleding. De kap verborg mijn ogen, zodat ik eventueel, als ik daar de behoefte naar had, me even kon terugtrekken uit de komende drukte. Ik had niet eerder een sneeuw festival meegemaakt in Ahuro, maar ik wist dat het leuk zou worden. Indy stapte rustig naast me. Ik durfde nog niet op haar te gaan zitten, in verband met de wond die Demon bij ons had gemaakt. Inmiddels had ik Demon en Ruan wel los van elkaar gemaakt, met de hulp van Indy. Ik hoopte dat ik Ruan hier ook tegen kwam en dat hij echt zou beseffen dat ik de schuld niet bij hem legde. Demon was een kracht van Kian, dus eigenlijk, als ik de schuld bij iemand zou leggen, zou ik de schuld bij Kian moeten leggen, maar dat ging ik natuurlijk niet doen. Al snel kwamen we op het plein, waar al een paar mensen waren. Meteen zag ik Ruan. Maar dat was ook eigenlijk de enige die ik kende. Verlegen stapte ik naar de schaatsbaan in het midden van het plein. Ik zag Ruan en een blond meisje schaatsen en glimlachte. Ik keek om me heen en zag een meisje met blonde haren op de fontijn zitten. Ik liep langzaam naar haar toe en ging naast haar zitten. "Heei, heb je het een beetje naar je zin op het festifal?" vroeg ik vriendelijk aan het meisje. Ze leek iets ouder dan mij. Misschien een jaar of 16,17. Indy keek me met opgetrokken wenkbrauw aan, normaal ging ik nooit zomaar aan de praat met iemand.

-flut, Maar sunset gaat gezellig met Flare praten-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In Japan 8D

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 13 years already
Naam Aura:: Lili
Geslacht:: Girl

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyza dec 22, 2012 8:19 am





Het overweldigend geluid van gillende kinderen, kerst muziek en schaatsen op het deed mij even doen stil staan. Om mijn nek lag mijn sjaal en weer daarom heen mijn aura, een metalen slang genaamd Lili. "Je houdt je vandaag koest, oké? Ik wil niet weer iemand vermoorden omdat jij weer onbeschoft bezig bent," fluisterde ik Lili toe. Lili kon soms een beetje , zacht uitgedrukt, gewelddadig zijn. Ze lokt vaak gevechten uit, die ik weer moet opruimen. Een rugzak zat op mijn rug, daarin mijn blauwe geweer en munitie voor het geweer. Ik liep langzaam het plein op, de sneeuw kraakte regelmatig onder mijn voeten. Ik hoorde Lili achter me sissen. Ik keek naar haar, sprong behendig van mijn schouder af en gleed door de sneeuw naar de schaatsbaan die in het midden om de fontein stond. Ik rende wat slungelig er achter na, de sneeuw zorgde ervoor dat ik langzamer ging. Ik keek naar Lili, die al het ijs was op geglibberd. Idee! Ik haalde vlug mijn rugzak van mijn rug af. Een paar mensen keken verbaasd toen ik het geweer tevoorschijn haalde. Ik vulde het geweer met sneeuw en richtte op Lili. Die was al bijna bij een meisje aan gekomen, die rond zoefde. Voordat Lili het meisje aan kon raken, vuurde ik een lading sneeuw op haar af. Lili bleef liggen, terwijl ik ook de kou voelde kruipen over mijn lichaam. Ik stond weer op en rende richting de ijsbaan. Ik schoot in een paar random schaatsen, die waarschijnlijk iets te klein waren, en schaatste naar Lili toe. Ik pakte Lili op en legde die weer op mijn schouder. Ik keek naar het meisje met blonde haren, waar Lili bijna op was gesprongen. Ik bleef even verbaasd naar haar kijken, plots besefte ik dat ik naar het meisje zat te staren. Ik schudde kort met mijn hoofd en stak mijn hand naar het meisje uit. Terwijl ik mijn geweer in mijn andere hand hield. "Sorry voor Lili," zei ik en knikte even verontschuldigend. Een vriendelijke glimlach lag rond mijn lippen.

{I'm talking to Rin}
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin
Lollypop Music
Rin


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 10-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Grees
Geslacht:: Girl

||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Emptyzo dec 23, 2012 7:17 am





Ik stond stil nadat ik een sissend geluid hoorde. Ik keek Grees aan. Nee, hij kan niet in een slang veranderen, toch? Hij was immers al in een wolf veranderd, en keek naar iets. Ik keek ook naar die plek. Een... metalen slang? Best gaaf. Ik richtte mijn ogen op het meisje die naar me staarde. Ze had de slang op haar schouder gelegd.Ze had witte haren, een koptelefoon, en paarse ogen. Wat opfviel was het blauwe geweer wat ze in haar handen had. Ze staarde naar me. "Sorry voor Lili," Sprak ze. Lili... Dat was dus de slang. Aha, dat ik daar niet eerder aan dacht. Dat was de aura van het meisje. "O, maakt niet uit hoor." zei ik met een glimlach. Ik hoorde gegrom. Grees stond met zijn nekhaar omhoog naar de slang te kijken. "Ik vertrouw dit niet, Rin." zei ze. Ik hurkte neer en krabde onder zijn kin. Hij kalmeerde al een beetje. "Je hoeft me hier niet te beschermen, Grees. Ga maar even wat wafels voor jezelf halen." Hij knikte, maar bleef een tijdje strak naar de slang kijken. Toen ging hij naar het kraampje met wafels. Ik stond op en richtte me weer op het meisje. "Ik ben Rin. Sorry dat Grees zo doet, ze is nogal beschermend..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||~Sneeuw Festival~|| (evenement)   ||~Sneeuw Festival~|| (evenement) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
||~Sneeuw Festival~|| (evenement)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» »Snow Holidays [evenement]«

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Enythitia :: Celios-
Ga naar: