Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
I-Im Sorry! .:Ruan:. Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
I-Im Sorry! .:Ruan:. Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
I-Im Sorry! .:Ruan:. Ichari30I-Im Sorry! .:Ruan:. I4o6th

 

 I-Im Sorry! .:Ruan:.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ash

Ash


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 16-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 11 years
Naam Aura:: Maugrim
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyma dec 17, 2012 3:10 am

Ik gooide mijn witte piekhaar opzij, en begon nog harder te lopen om Maugrim bij te houden. ''Stop nou maar'' Riep ik hem hijgend na. De wolf stopte meteen, en liep terug naar me toe. Hij schudde zijn kop. ''Je moet echt wat aan je conditie doen'' Zei hij. Ik negeerde het, en veegde het zweet van mijn voorhoofd. Ik dacht weer even aan mijn ouders. Zij hadden altijd ruzie met hun Aura. Toen het zo erg werd dat ze weg van elkaar liepen, e terug geteleporteerd werden, gingen mijn ouders zichzelf snijden om hun aura te laten lijden. Ze hadden zichzelf zo verwond dat ze op een dag gewoon in elkaar zakten. Ik zuchtte diep, en dacht er niet meer aan. Ik zag dat we onderhand al in en dicht bos liepen genaamd Yuzios. Ik keek achter me om te checken dat Maugrim er nog was, toen ikopeens geritsel in de bosjes hoorde. Gelijk snoof Mau in de lucht, en legde zijn oren in zijn nek. Ik deed een stapje naar achteren. Maar de wolf liep juist dreigend en grommend naar de bosjes toe. Opeens nam mijn aura een sprong, en belandde op een dier. Ik zag Maugrim het dier uit de bosjes trekken, en hem wild vechten in en bol van vacht en tanden. Ik kon moeilijk herkennen wat voor dier het was, maar uiteindelijk zag ik dat het en panter was. Ik hoorde wild gegrom van beide dieren. ''Maugrim stoppen'' Mompelde ik nog, maar hij was niet te stoppen. Opeens zag ik een jongen. Ik schatte hem zo en 17 á 18 jaar. Ik slikte, want hij was veel groter dan mij. Ik was tenslotte nog maar 11...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyma dec 17, 2012 9:00 am





[Ik schrijf nu in 3e vorm, aangezien Demon (andere persoonlijkheid) het lichaam over heeft genomen. Ruan kijkt alleen nog hulpeloos toe ;^;. Anders schrijf ik namelijk in ik-vorm ;3]

Grondige voetstappen waren te horen. Bosjes ritselde en uit die bosjes kwam Demon. Mijn slechte persoonlijkheid. Hij had mijn lichaam weer een keer over genomen. Dat gebeurde eens in de zoveel tijd. Ik was blij dat er nu geen mensen om heen waren, want die zou hij geheid vermoorden. Hij liet dan ook een spoor van vernieling achter. Dode konijnen, vogels en zwijnen lagen op het pad die hij had gelopen. In bomen was gesneden door het grote zwarte zwaard, die omhuld was met bloed. Demon had het zwaard in zijn handen en zocht met zijn bloedrode ogen naar een nieuwe prooi die hij kon vermoorden. Demon verwoestte alles wat hem niet aanstond. Hij vernielde alles en vermoordde iedereen die in zijn weg stond. Hij had al een meisje, Sunset, aangevallen, maar dankzij Sunset was ze er leven vanaf gekomen. Mijn ouders in dat geval waren vermoord door Demon. Ik zelf vervloekte me daar echt om. Demon, was een kracht van Kian. Als ik me er geïrriteerd of boos was keek ik naar Kian. Die werd verwarrend en bracht Demon naar boven. Ik verloor mijn macht over mijn lichaam en Demon bestuurde hem dan. Hij vernielde alles en had medelijden met niemand. Kian liep wat naar voren speurde de omgeving af, waarschijnlijk om te kijken of er andere mensen waren. Als die er waren zou hij geheid een andere weg adviseren aan Demon.

Plots werd Kian door iets gegrepen. Ik voelde hoe scherpe klauwen en tanden in mijn lichaam brandde. Ik keek naar Demon, die de pijn wonderbaarlijk genoeg kon negeren. Ik schudde wild mijn hoofd toen hij richting de bosjes liep. Ik had een slecht voorgevoel, waarschijnlijk was daar een mens. Ik volgde Demon de bosjes uit. En ja hoor, een andere aura van een mens was Kian aan het aanvallen. Demon zette het grote zwaard in de grond, bukte zich naar de aura toe en smeet die toen met een geweldige kracht weg. Kian keek bezorgde naar de aura. Demon ging recht op staan en pakte zijn zwaard. Ik was blij dat hij niet meteen de aura vermoordde, maar was bang voor de gevolgen. De aura, was van een mens. En die aura, had Demon pijn gedaan. Dood stond nu al op je voorhoofd geschreven. Demon zou je niet zomaar laten gaan. Hij had nog nooit iemand laten gaan. Ik liet mijn ogen over de omgeving glijden en zag een jongen rond de elf jaar staan. Hij had witte haren en oren? Demon leek zich ook te beseffen dat er een jongen voor hem stond. Hij grinnikte kort en een duivels glimlach lag op zijn gezicht. "Je had je aura bij je moeten houden, kleintje," zei Demon met een barse stam. Een stem die angstaanjagend klonk en totaal niet klonk als mijn normale stem. Maar ik was benieuwd of deze jongen dat nog zou mee maken. Ik kon niks doen, alleen smeken om hem met rust te laten. Maar dat zou Demon waarschijnlijk niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptydi dec 18, 2012 7:39 am

Ik hield mijn adem in toen ik een jongen met bloedrode ogen uit de bosjes zag komen. En helse pijn schoot door mij heen toen ik zag dat Maugrim werd weg gezwaait. ''AUW!"' Gilde ik hard toen hij met zijn kom tegen een steen knalde. En paar tranen liepen over mijn wangen. Ik kroop naar de wolf toe, en aaide hem voer zijn kop. ''Verbum cito consurge Nos gotta GO!'' Fluisterde ik met overslaande stem. Ik zag dat Maugrim opstond, en zijn kop schudde. Hij ging met overeindstaande nekharen naar de jongen staan. "Je had je aura bij je moeten houden, kleintje," Zei hij met een barse stem terwijl er een duivels glimlachje op zijn mond verscheen/ Ik keek met grote doodsbange ogen naar de jongen. Nog een paar angsttranen rolden over mijn wang. Ik stond even doodstil, en gilde toen: ''CERTAMEN!'' Gelijk begonnen Maugrim en ik zo snel we konden weg te rennen. Ik wist zeker dat die freak achter ons aan zou komen. Ik begon nog harder te sprinten, maar keek niet goed uit. Ik viel over een steen en knalde tegen de grond. Gelijk stopte Maugrim ook. Hij piepte even toen ook die pijn door hem heen schoot. Ik hijgde hevig, en probeerde op te staan. Maar mijn been kon niet meer. Ik was bang dat hij gebroken was... Maar ik was nog banger dat die jongen er nu misschien wel aan kon komen...

-flut. Die taal is trouwens latijn. vertaal maar op google vertalen xDD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptywo dec 19, 2012 4:16 am





Doodsbange ogen brandde op Demon. Angst was in de lucht te proeven, iets wat Demon liet grijnzen. Ik walgde ervan. Ik keek naar de jongen, hoopte dat hij niet in een shock was geraakt en dat hij zo snel mogelijk weg kon sprinten. De jongen bleef even doodstil staan, maar schreeuwde toen in een rare taal: ''CERTAMEN!'' Gelijk begonnen de jongen en zijn aura weg te rennen van Demon. Een opgelucht gevoel bekroop me, als Kian nu voor Demon ging staan, zouden de jongen en de aura er levend vanaf komen. Ik keek naar Kian, maar die was met hele andere dingen bezig dan met het beschermen van de jongen. Ik wilde mijn mond open trekken en een stroom scheldwoorden naar Kian smijten, maar ik had geen macht over mijn lichaam en kon niks doen. Demon wachtte niet totdat Kian in actie kwam en rende achter de jongen aan. Ik volgde ze letterlijk tot op de voet en ik vervloekte mezelf dat ik zo snel was. We kwamen dichterbij de jongen. De jongen viel over een steen heen en vloerde zichzelf en zijn aura op deze manier. Ik keek naar Kian, de een beetje achter lag. Ik keek naar Demon, die zijn zwaard pakte en die naar de jongen wees. Ik schudde wild mijn hoofd, maar natuurlijk kon niemand dat zien. Hij mocht alles vermoorden en verwoesten. Alles! Maar geen mensen. Ik keek nog een keer achterom, waar Kian eindelijk aan kwam. Demon stormde net op dat moment, met zijn zwaard naar voren gericht, naar de jongen toe. Een zwarte schim was door het luchtruim te zien, wat uiteindelijk voor de jongen belandde. Demon stopte direct. Het puntje van het zwaard en Kians hoofd waren nog geen 2 centimeter van elkaar verwijdert. "Ga weg Demon!" Schreeuwde Kian met een trillende stem. Ik voelde de angst van Kian. Arme Kian, hij moest vast erg bang zijn. Demon fronste zijn wenkbrauw, waarna hij kort grinnikte. "Dit lichaam is van mij! Leer er maar mee leven!" zei hij met een barse stem en een grijns stond op zijn gezicht. Kian schudde wild zijn hoofd. Het trotse gevoel dat mij bekroop, bekroop ook Kian. Die op deze manier meer moed kreeg en minder bang werd. "Dat lichaam behoord aan Ruan! Alleen aan Ruan!" schreeuwde Kian opnieuw. Dit keer met een zekerde stem, dan eerst. Demon zette en stap naar achter. Plots zag ik de doorgang naar mijn lichaam. Zo snel als ik kon ging ik door de doorgang en ging mijn lichaam binnen. Demon viel op zijn knieën en begon te schreeuwen. Pijn was overal te voelen, zoal bij mij, Demon en bij Kian. Kian viel dan ook direct neer toen de pijn door zijn aderen vloeide. Een gevecht tussen mij en Demon was in het lichaam bezig. Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar om de draad van de macht over mijn lichaam terug te pakken en om Demon uit mijn hoofd te bannen. Niet voor eeuwig, nee Demon zou terug komen. Dat was zeker. Dit was maar tijdelijk. Met een klap viel ik op de grond neer toen de pijn eindelijk minder werd. Ik stond langzaam op. Mijn ogen, hadden hun oorspronkelijke blauwe kleur terug gekregen. Ik keek naar de jongen, schuldgevoel in mijn ogen brandend. "Sorry," zei ik zacht en richtte mijn blik op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Laura
The Animal Whisperer
Laura


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16 jaar
Naam Aura:: Echo
Geslacht::

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyma dec 24, 2012 3:19 am

Ik zag de jongen met bloedrode ogen naar me toe rennen. Ik bleef met grote angstige ogen naar hem kijken. Opeens sprong de panter die net was aangevallen door Maugrim voor de jongen. "Ga weg Demon!" Schreeuwde de zwarte panter met trillende stem naar de jongen die zo te zien demon heette. Demon fronste zijn wenkbrauw, waarna hij kort grinnikte. "Dit lichaam is van mij! Leer er maar mee leven!" Riep hij met een angstaanjagende stem terug "Dat lichaam behoord aan Ruan! Alleen aan Ruan!" Ik keek niet begrijpend naar de twee. ''Ruan?'' Fluisterde ik vragend. Ik keek naar mijn been. Die was zeker gebroken, wist ik. Maugrim ging naast me zitten. Hij had een vertrokken gezicht van de pijn. Opeens schrok ik op van demon die op zijn knieën viel, en begon te schreeuwen. Ik zag hem met een klap op de grond vallen. Even lag hij stil. Was hij dood? Nee hij stond weer op. Gelijk zag ik dat de ogen van Demon blauw waren. Toen hij naar mij keek zag ik schuldgevoel in zijn ogen branden. ''Sorry'' Zei hij zacht. ''Wat was dat? Wat gebeurde er?'' Ik herrinerde me weer iets wat de panter zei. ''B-Ben jij Ruan?'' Fluisterde ik met grote ogen.

-KORT-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyma dec 24, 2012 7:11 am





Ik voelde schuld gevoel door mijn lichaam brandde. Ik haatte dit zo grondig. Waarom liet ik het elke keer weer toe!? Ik moest echt met Kian gaan trainen. We moesten er samen aan gaan werken om de kracht onder controle te krijgen. Als we Demon onder controle konden krijgen, kon ik misschien normaal met mensen om gaan. In plaats ze totaal te negeren en zo ver mogelijk uit hun buurt blijven. Zoals ik nu deed. ''Wat was dat? Wat gebeurde er?'' vroeg de jongen. Ik keek hem aan, hij leek verward. Wat ik begreep. Je ziet niet elke dag een jongen met rode ogen, die op de grond valt en dan plots blauwe ogen heeft. ''B-Ben jij Ruan?'' fluisterde de jongen met grote ogen. Ik beval mezelf om wat rustiger te worden. En liet mijn ademhaling weer regelmatig worden. Ik krapte een keer onzeker aan mijn achter hoofd. "Ja, ik ben Ruan," zei ik een beetje nerveus. Ik stak mijn hand naar hem uit, zodat hij op kon staan. Mijn oog viel op zijn been, die in een rare kronkel lag. Waarschijnlijk was ie gebroken. Een nieuwe steek van schuld gevoel ging door mij heen. Ik schudde kort mijn hoofd en riep Kian. "Kan je ff helpen hier?" Kian knikte kort en liep naar het been toe, waarvan ik vermoedde dat die gebroken was. Kian liet water verschijnen en probeerde daarmee de pijn te verzachtten. Ik ging op een steen naast de jongen zitten. "Het spijt me, maar die jongen met de rode ogen was ik niet, dat was Demon," zei ik, terwijl ik naar voren staarde. Niet meer ging ik er over vertellen. Het zat me dwars dat Demon het gewoon elke keer weer lukte om mijn lichaam over te nemen. Ik zuchtte een keer en ging met mijn hand door mijn haren heen. Ik richtte me weer tot de jongen. "Dus hoe heet je?" vroeg ik nonchalant. Ik keek naar het been, die Kian nog steeds verzorgde met zijn krachten. "Gaat het een beetje?" zei ik, terwijl ik een kort knikje gaf richting het been.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Ash

Ash


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 16-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 11 years
Naam Aura:: Maugrim
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyzo dec 30, 2012 3:47 am

"Ja, ik ben Ruan,'' Zei de jongen nerveus. Ik knikte een beetje verbaast. "Kan je ff helpen hier?" Riep de jongen naar zijn aura. Kian knikte kort, en liep naar mijn been toe. Maugrim gromde kort, maar ik wierp hem een ijzige blik toe waardoor hij gelijk stil was. De panter had ondertussen al water over mijn been heengehaalt zodat de pijn wegging. Ik wierp de panter en warme blik toe, en richtte me weer op Ruan die ging praten. "Het spijt me, maar die jongen met de rode ogen was ik niet, dat was Demon," Ik knikte kort. ''Dat hoorde ik Kian roepen'' Zei ik met een blik naar de aura van de jongen. "Dus hoe heet je?" Ik voelde nog steeds et water over mijn been glijden. ''Mijn naam is Ash, enne dit is Maugrim'' Zei ik terwijl ik naar de wolf wees. "Gaat het een beetje?" Ik knikte dankbaar. ''Het doet in ieder geval geen pijn meer. En trouwens, bedankt Kian'' Ik glimlachte naar de panter, en richte me weer op Ruan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruan
Administrator
Ruan


Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In my house.

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 17 years
Naam Aura:: Kian
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptyzo dec 30, 2012 11:05 pm

I-Im Sorry! .:Ruan:. Image
[»| Ruan |«]
..I will help you.


De jongen had hem en zijn aura voorgesteld. Hijzelf heette Ash en zijn aura heette Maugrim. Twee bijzondere namen, waarvan ik niet wist of ze een betekenis hadden of niet. De jongen knikte dankbaar. ''Het doet in ieder geval geen pijn meer. En trouwens, bedankt Kian'' zei Ash en glimlachte even naar Kian. Die met een brede grijns terug keek. Ik rolde kort met mijn ogen. Ik was van plan om weg te gaan, omdat ik dacht dat dat te gevaarlijk zou zijn, maar uiteindelijk deed ik het niet. Want ja, zo snel verwisseld mijn persoonlijkheid niet. Het rust zo ie zo een maand, daarna zou het eventueel weer kunnen, maar dan nog was het erg snel. "Nogmaals sorry," zei ik opnieuw. Kian ging naast me zitten, terwijl zijn staart vrolijk heen en weer ging. Ik trok een wenkbrauw op. Soms begreep ik hem echt niet. Ik keek naar de been van Ash, die er al een stuk beter uit zag. "Denk je dat je kan lopen?" vroeg ik. Ik zou hem misschien wel kunnen helpen. Hij had natuurlijk wel spoedig hulp nodig. Dat van Kian stelde ook niks voor. Hij had hulp nodig van andere mensen. Mensen die er echt verstand van hadden. Dus, hij zou naar Anoutia moeten gaan. Ik kon vaag herinneren dat daar een dokters zaak zat. Ik hoopte alleen stiekem dat hij er zelf heen kon gaan, aangezien ik zo min mogelijk mensen wou tegen komen. Ik had het me al eerder aangenomen dat ik zo min mogelijk mensen tegen zou komen, maar elke keer ging ik weer de mist in. Toch bleef ik stug volhouden, als ik het uit de weg kon gaan, ging ik het uit de weg. Maar aan de andere kant, de rede waarom ik het liefst mensen uit de weg ging was omdat dan Demon naar boven zou komen. Nu wist ik zeker dat Demon niet naar boven zou komen, dus ik zou nu gewoon met andere mensen om kunnen gaan. Ik stond op en strekte mijn hand naar Ash uit. Waar hij zich aan kon op trekken. "Kom, we gaan naar Anoutia," zei ik vastberaden, ik zou met hem mee gaan. Dat was het minste wat ik kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahuro.actieforum.com
Ash

Ash


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 16-12-12

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 11 years
Naam Aura:: Maugrim
Geslacht:: Boy

I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Emptydo jan 31, 2013 5:57 am

"Nogmaals sorry," Ik keek naar Ruan, en zei: ''Het is al goed hoor'' Ik aaide Maugrim even, en keek weer naar Ruan omdat ik zag dat hij wat wilde zeggen. "Denk je dat je kan lopen?" Ik keek even naar mijn been. ''Ik denk het wel'' Maugrim ging naast me staan. Ik knikte naar de wolf dat het goed was, en pakte Ruan's hand aan die hem uitstak. . "Kom, we gaan naar Anoutia," Ik knikte dankbaar, en stond op. Ik hinkte een beetje omdat ik het wel wat eng vond. Maugrim ondersteunde me gelukkig wel. ''Hoe komt het eigenlijk dat Demon naar boven komt?'' Vroeg ik toen het een tijdje stil was geweest. Ik snapte het verhaal met die twee persoonlijkheden niet helemaal. Ik vertrouwde Ruan wel, maar toch bleef ik naar zijn ogen kijken of ze blauw bleven.


-Sorry een snelle speedpost :S-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I-Im Sorry! .:Ruan:.   I-Im Sorry! .:Ruan:. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I-Im Sorry! .:Ruan:.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mosytia :: Yuzios-
Ga naar: