Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Topic-marktplein
Find friends Emptyma feb 18, 2013 11:03 am van Razzelya

» »Moroi Shopje«
Find friends Emptyvr feb 15, 2013 11:27 am van Razzelya

» Daylight Demons
Find friends Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm van Razzelya

» I-Im Sorry! .:Ruan:.
Find friends Emptydo jan 31, 2013 5:57 am van Ash

» Le topic a la onzin.
Find friends Emptywo jan 30, 2013 5:24 am van Maiko

» [gz] broer Sunset
Find friends Emptyzo jan 20, 2013 9:15 pm van Sunset

» Krachten van de Aura?
Find friends Emptyvr jan 18, 2013 11:43 am van Ruan

» Zou Je Voor Tien Miljoen ...
Find friends Emptyvr jan 18, 2013 7:33 am van Razzelya

» Partner ja/nee
Find friends Emptydo jan 17, 2013 11:28 am van Razzelya

Season
Find friends Winter
Het is winter in Ahuro. De temperatuur schommelt tussen de 5 en -10 graden. Er ligt overal volop sneeuw en op de wateren ligt ijs. Het is moeilijker om aan eten te komen in het wild. Maar de chocolademelk staat in Anoutia nog altijd voor je klaar!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 46. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 5:47 pm.
Het Team
Administrators
Find friends Riu
Moderators
Nog geen.

Linkpartners
Find friends Ichari30Find friends I4o6th

 

 Find friends

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 06-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast me buren

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 14 jaar
Naam Aura:: Indy
Geslacht:: Girl

Find friends Empty
BerichtOnderwerp: Find friends   Find friends Emptyvr dec 28, 2012 2:54 am





Ik sprong van boom naar boom, tot ik bij de kleine rivier van Draitia was. Ik sprong op de grond, en Indy kwam aan galoppeeren. Ik ging bij de oever zitten en schepte het koude water uit het meertje en dronk wat. Ik droogde mijn handen aan mijn jas en zette de kap weer op. De zon ging onder en ik en Indy zochten een plek tussen de bomen om te gaan slapen. Indy ging tegen een boom en ik ging tegen haar aan liggen. De vacht van de pony was warm, en hield mijn dus ook warm, gedurende de nacht.

De zonne stralen kropen over de eerste boomtoppen en maakte me wakker. Ik keek op en zag dat Indy ook al wakker was. Ze duwde haar neus tegen mijn wang. Ik glimlachte en aaide haar over haar hoofd. We stonden op. We wilden weer richting Anoutia gaan, maar Jesse had ons eerder in de richting van het zuiden gedreven, dus onze reis was vertraagt. Ik klom op Indy's rug en we begonnen weer te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razzelya

Razzelya


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 03-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Teletubbieland

Ahuro's Profile
Leeftijd:: 16
Naam Aura:: Elya
Geslacht:: Girl

Find friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Find friends   Find friends Emptywo jan 16, 2013 11:20 am

Ik had nog niet veel mensen ontmoet. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant was ik er blij mee. Ik had last van woede-uitbarstingen. Dat was niet bepaald leuk. Ik keek even om me heen. Elya vloog vast ergens boven de bomen. Of toch niet. Precies op dat moment kwam ze in een duikvlucht voor me langs. Ik schrok en verloor bijna mijn evenwicht. "Elya!" De witte sneeuwuil vloog laag over de grond en veranderde snel in een witte wolf. Op die manier rende ze sierlijk verder.
Ik keek haar na. Toen ze ergens verderop stopte, versnelde ik mijn pas. Misschien was er iemand. Of niet. Ik kwam bij de witte wolvin. Ze stond bij een heldere rivier. Ik hurkte en maakte een kommetje met mijn handen. Zo schepte ik water naar mijn gezicht. Ik plenste het tegen me aan en was meteen klaarwakker. Daarna dronk ik ook iets uit de heldere rivier. Ik keek naar Elya. Ze was een beetje aan het klooien. Ze liet een beetje water bevriezen en pakte het stuk ijs op. Ze veranderde weer in een uil en vloog omhoog, met het ijs in haar scherpe nagels geklemd. Op ongeveer vijftien meter stopte ze en liet de klomp ijs los. Ze:f dook ze erachteraan en liet het smelten. Na een paar seconden was het water en toen het op de grond terecht kwam hoorde ik een sissend geluid. Ze had het laten koken, denk ik. Triomfantelijk keek de uil me aan. Ik stak mijn arm naar voren en ze landde met een sierlijke beweging. Haar nagels prikten in mijn vel, maar ik was er ondertussen gewend aan geraakt. Ik wachtte tot de sneeuwuil op mijn schouder zat en begon te lopen. Ik besloot dat mijn voeten nodig een koel bad nodig hadden en trok mijn schoenen uit. Het water was ijskoud, logisch, zo midden in de winter. Maar ik kon er tegen.
"Kijk! Wie zijn dat?" voordat ik nog iets kon zeggen vloog Elya van mijn schouder en ging op de twee af. Een meisje met rood-achtige haren en oortjes. Ze zat op een zwart paard. Het meisje was jonger dan mij, ongeveer dertien of veertien, hooguit vijftien. Maar dat laatste denk ik niet. Ik keek naar hoe Elya naast ze vloog en op de grond een stukje verder rende, als witte wolf. Daarna stopte ze en ging voor het paard staan. Ze leek in te schatten hoe de twee waren. Toen knikte ze naar mij. Ik liep door het water tot ik bij ze was, daarna kwam ik op de oever staan. De koude grond zorgde dat ik mijn schoenen weer moest aandoen. "Ik ben Elya en dit is Razzie. Zijn jullie hier bekend? We zijn verdwaald." Ik keek ongelovig naar Elya. "Dat zijn we helemaal niet!" De witte wolvin keek me aan. Toen besefte ik pas dat ze een gesprek wilde aanknopen met deze twee. "Oh sorry. Hay." Ik stak mijn hand uit naar het meisje. Een soort glimlach kwam op mijn gezicht. Over het algemeen kon ik niet zo goed opschieten met andere meisjes, maar misschien viel het deze keer wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Find friends
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Find a way to everything

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mosytia :: Draitia-
Ga naar: